Blubberdeblubber

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cakes, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cakes

Cakes Actief lid

21 nov 2014
    198
    0
    0
    Hi,

Ik ben wat aangekomen door de hormonen , geeft niet maar nu had ik gedacht dat als ik zwanger zou zijn mijn buik wat harder zou zijn zeg maar.
    Maar er zit een laagje wat blubberd :(

Word dit nog minder of?

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.297
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat vond ik bij mezelf in het begin ook ja! Vond t echt lelijk. Nu toch echt een strakke zwangerbuik, maar dat duurde tot na 25 weken.

3. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

ja hoe verder je komt hoe strakker en harder je buik wordt. in het begin zijn het ook nog de darmen die omhoog geduwd worden.

4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dat komt helemaal goed hoor. Je lichaam maakt eerst wat "mama-vet" aan. Zo noemde de echoscopiste het. 😄 Nog een overblijfseltje van vroeger, voor in het geval van acute hongersnood enzo. Hoe langer je zwanger bent en hoe meer de baby je buik vult, hoe strakker hij wordt. Dat mama-vet is er nog steeds hoor, maar zit dan ergens anders. 😝

5. Cakes

Cakes Actief lid

21 nov 2014
    198
    0
    0
    Hahaha okee dat vind ik ook wel leuk klinken "mamavet" .
    Fijn om te weten dat ik ook een strakke buik krijg! Voor even dan daarna weer keihard trainen om weer een strakke buik te krijgen haha.

Bedankt allemaal!

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Haha, ben blij dat ik niet de enigste was met een blubber buikje :D
    Ik dacht dat het blij mij kwam doordat ik wat vel te veel had, door wat te vermageren...

7. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Het komt ook doordat je buikspieren gaan wijken, midden op je buik van onder tot boven wordt het dus allemaal vrij slap totdat het kindje en je buik weer wat groter zijn.

8. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Zoooooooo toevallig, dit topic, ik zat me een paar dagen geleden precies hetzelfde af te vragen! Opgelucht!:D

9. Ginger88

Ginger88 Lid

27 aug 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me helaas ook aan, t is nog geen mooi buikje hoor;)

10. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Ik heb ook nog een flubber buikje nu. Maar ik weet nog van mijn eerste kindje dat de buik verder in de zwangerschap hartstikke strak word (zo strak dat de huid jeukt hoe gespannen het staat, tenminste bij mij wel haha).

Deel Deze Pagina