Pijnlijke borsten van eisprong tot menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elfi, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi allemaal,

De titel zegt het al. Sinds 2 maanden heb ik van vlak voor de eisprong tot aan de menstruatie pijnlijke borsten. Nu richting menstruatie wordt het iets minder.

Wij zijn al meer dan 4 jaar bezig met zwanger worden, maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik had nooit last van mijn borsten, alleen met het prikken van hormonen.
    Dit is dus helemaal nieuw voor mij.

Is dit herbaar? Hebben meerderen mensen hie last van?
    Kan het zijn dat er iets veranderd na zoveel jaar?

Ik ben benieuwd :)

2. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik had het helaas de vorige cyclussen ook.. deze cyclus nog geen last. Dus ben benieuwd! Hoop dat het bij jou door een goed doel komt!

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.268
    113
    Het enige wat ik weet is dat je niet uit kan gaan van kwaaltjes.
    Net zoals elke zwangerschap anders is is elke LF dat ook volgens mij.

Zo heb ik de afgelopen 3 maanden opeens langs van vervelende lage rugpijn vanaf de eisprong tot aan de menstruatie. Deze ronde (nu 3 dpo) heb ik opeens 4 puisten in mijn gezicht. Heb ik normaal nooit maar ik hang er maar geen waarde aan. Het enige dat telt is die positieve zwangerschapstest rond de NOD.
    Dus ja, ik denk dat dat gewoon kan veranderen.

Wel hoop ik dat het na al die jaren eindelijk jullie beurt is :) ik ga duimen!

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb het altijd, zere borsten van eisprong tot NOD, ook altijd gehad volgens mij

5. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik denk ook niet persee dat het een kwaal is hoor... vorige maand betekende het immers ook niks ;)
    Maar het zou wel eens leuk zijn!!

Ik was gewoon heel benieuwd of dat zo ineens kan veranderen.. en of dat dan positief is.
    Maar dat kan dus idd... en het hoeft dus niks te betekenen... jammer!

Voor mij voelt het in ieder geval positief, omdat ik nu ineens voel dat er iets gebeurd in mijn lichaam :)
    Hopelijk gaat het iets positiefs opleveren! :D

6. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Ik heb dat elke maand, zelfs toen ik de pil nog slikte en de 12 jaar dat ik een mirena heb gehad. Het is niet elke maand even erg, maar het is wel wel elke maand. PMS kan erger worden als je ouder wordt of na eerdere zwangerschappen.

Leraje vindt dit leuk.
  7. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ah nee toch, ik heb geen zin die ergere pms! ;)
    Maar thanks voor je reactie!

8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Bij mij is het ook een kwaaltje dat erger is geworden met de jaren, net als andere pms kwaaltjes trouwens. Stress kan ook van invloed zijn.

9. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Had ik ook heel vaak. Soms ook niet, maar vaker wel dan niet. Ik had er dus ook geen houvast aan voor wat betreft wel of niet zwanger.

Deel Deze Pagina