Is het niet mogelijk dat je de keukenkastje laat spuiten en dan zakt naar net onder de 2 ton? Wij hadden geen geld meer na de andere zaken die verbouwd moesten worden dat we de kastjes hebben laten spuiten. Is echt super mooi geworden en een hele andere keuken ineens.
Dit kan niet altijd. Dit wilde ik ook doen, maar dan moest eerst de hele fineerlaag eraf en dat was me een puist werk! Heb het dus maar zo gelaten. We sparen nu voor een nieuwe keuken.
Bedankt voor alle input aan meningen en ideeën. We gaan er eens over nadenken en met de makelaar overleggen.
Misschien kun je anders een keuken cheque twv een x bedrag aanbieden bij de verkoop, of cash back of zo? Kunnen de nieuwe bewoners naar eigen smaak iets laten doen.
zou het lichtgele van de keuken fris wit maken, dat scheelt al een heleboel denk ik. vloer zou ik laten zoals ie is denk ik. lastig oordelen zonder beeld erbij haha. rest van jullie huis klinkt al heel gunstig (rolluiken e.d.) en prijs tja....geen idee wat realistisch is natuurlijk
Ik zou het zelf niet investeren om de redenen die zijn gegeven. Wanneer je als je zakt in prijs een andere doelgroep trekt zou je dat zeker kunnen proberen. Het zou dan goed zijn als je net in de lagere prijscatagorie valt. Is de keuken echt aan vervanging toe en denk je dat daarom mensen afhaken, zou je misschien aan je makelaar kunnen vragen om in de advertentietekst op te nemen dat er bij de woning een keukenchecque zit om een nieuwe keuken te kopen. Als je tich van plan bent dat geld uit te geven zou dat een goed lokkertje zijn om mensen over de streep te trekken.