Ik ben zo bang!!

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ik moet even mijn ei kwijt aangezien ik hier in mijn omgeving met niemand om wil praten en ik nu alleen maar kan huilen.

Mijn vriend kwam net uit zijn werk beetje verslagen en zei: morgen moet ik een andere route rijden van en na mijn werk.

Wat is nou gebeurd: op een weg waar normaal met moeite 2 auto's langs elkaar kunnen rijden, fietste er een fietser aan de kant van de weg bij mijn vriend. Hij wilde die inhalen en zag in de verte een auto aankomen maar kon het nog makkelijk halen. Hij haalde die fietser in maar die auto gaf steeds meer gaf ( was een hele snelle auto wat zo op 120 zit ) die auto leek te hebben gedacht: nou dat gaat mooi niet gebeuren. Dus die auto bleef midden op de weg rijden zodat mijn vriend niet langs kwam. Nogmaals mijn vriend was helemaal niet uit op ruzie of wat dan ook. Bijna rakelings kwamen ze langs elkaar af het scheelde maar een haar. De eerst zo stoere man wat op mijn vriend wilde inrijden schrok zich heel erg en ging met een noodstop op de rem. Daarna zag mijn vriend dat hij zich wilde omdraaien en achter hem aan wilde komen en mijn vriend is er met plankgas vandoor gegaan.

Ik weet nu dat ik iedereen over me heen krijg en dat maakt me op dit moment echt vrij weinig uit. In de auto zat dus een persoon met bepaalde afkomst wat er door eigen ervaringen wat ik zelf heb gezien erom bekend staat dat ze met heel veel man komen en ook wapens hebben. Mijn vriend zei dat hij hem nog een tijd is gevolgd maar hij is er echt snel van door gegaan.

Mijn vriend is normaal echt niet bang aangelegd maar hij heeft geen zin in gedoe en ruzie om niks en wil dit ook echt vermijden.
    Daarbij heeft hij ook nog eens een opvallende auto en die jongen zou hem per direct herkennen.

Ik ben zo bang, ik heb altijd het gevoel gehad dat ik ooit voor iets alleen kom te staan, ik wil hem niet kwijt. Je hoort zo veel van zinloos geweld of dat ze iemand dood slaan. Ik zit in een nachtmerrie en ben echt bang, ik wil niet dat hij pijn moet lijden of wat dan ook. Ik wil niet alleen met mijn dochter verder.

Misschien vinden jullie dat ik me aanstel dat mag, ik hoop het zelfs ik haal me allemaal scenario's in mijn hoofd.

Wilde alleen mijn ei kwijt.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik vind dat je je aanstelt..

Heeeeeel erg aanstelt zelfs..

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Misschien dat je je uit schrik van alles in je hoofd haalt. Ik denk dat het wel meevalt meid. Nou niet van die rampscenario's in je hoofd halen he.

Je hebt altijd van die maloten op de weg die denken dat de weg van hun is.

In mijn ogen deed diegene het toch fout... expres gas geven zodat je vriend het niet haalde. Waarom doet iemand dat toch? Er had wel ik weet niet wat kunnen gebeuren. Met alle 3 de weggebruikers.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee ik snap het wel. Vandaag ruzie met een man omdat er iemand voor me midden op een 70 weg gaat stilstaan om de wachten tot die parkeerplek van die man vrij kwam. Ik toeteren komt die vent (jaar of 65) op me af en gaf een grote mond, nja ik doe dat ook ben niet bang aangelegd maar echt prettig vind ik het niet, weet jij veel van mensen tegenwoordig in hun broekzak hebben zitten brrr.

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Dat kan, misschien heb jij meer ruggengraat als ik maar hier in de buurt is al zovaak zinloos geweld geweest dat de dood erop volgde.

Het komt te dicht bij, ik kan niet denken ach het gaat wel over want hij is achtervolgt, kon ik dat maar

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Maar dan denken dat je alsnog doodgaat blabla is inderdaad wat overdreven...

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maar is hij echt helemaal tot jullie huis gevolgd dan? Want dan was het misschien slimmer geweest als je vriend rondjes had gereden enzo.. Maar denk dat de kans klein is dat er echt tuig naar jullie toekomt hoor..

8. A2CA

A2CA Niet meer actief

Precies, en daar ben ik juist zo bang voor, je hoort te veel. En dan dat die omdraaide en achtervolgde... Mijn vriend gaat nooit iets uit de weg, integendeel zelfs maar zelfs hij had vandaag een heel naar gevoel.

9. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    Ik denk echt niet dat die persoon zich nu nog daar mee bezig houdt. Hij weet donders goed dat hij fout zat. Dat hij hem achtervolgde was denk ik gewoon een schrik reactie.

Ik weet dat er gekke op deze aardbol rond lopen en dat heeft zeker niet met afkomst te maken, maar je kan niet leven met angst. Dat verpest juist je leven. Je moet elke dag genieten van de dag en de mensen om je heen. Je hebt het allemaal niet zelf in de hand.

Hij kan het beste gewoon weer de zelfde route rijden en zeker niet je laten kennen. Daar genieten ze juist van. En komt hij hem tegen, kenteken noteren e n de politie bellen.
    Dit is mijn advies. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja en ze hebben allemaal een even grote bek lijkt wel.

Ik reed pas geleden een stukje in een parkeergarage tegen de richting in.. ik ken het daar niet goed. Heb mezelf gelijk gecorrigeerd toen ik het zag.

Kreeg me toch een dikke middelvinger van een man van rond de 60 ook en die kop erbij. Zo aso! Nee laat ze niks zeggen over de jeugd van tegenwoordig ;)
    Ik zou nooit een middelvinger naar iemand opsteken. Doe het toch niet expres. Schrok echt!

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Jeetje, zulke dingen gebeuren nou eenmaal in het verkeer.
    Ik zou je er niet te druk om maken.
    En je man hoefd heus geen andere route te rijden hoor.

12. A2CA

A2CA Niet meer actief

Nee niet dat bij huis, dat had ik liever want we wonen op een kampje daar komen ze niet snel.

Maar mijn vriend zei dat hij ook vanalles aan het gebaren was en dat het hij de auto vaker daar had zien rijden, daarom wil hij morgen een andere weg voor het geval hij de auto herkent.

Ik kan slecht tegen zo een dingen, ik heb geen familie geen vrienden, alleen mijn vriend kleine en schoonfamilie en daarom haal ik me misschien vanalles in mijn hoofd.

13. nono

nono Niet meer actief

Leuk is het niet maarreeh.. :') Tjah.. Hopelijk kon je je ei kwijt.

14. A2CA

A2CA Niet meer actief

Kan dat het overdreven is, hoop ik eigenlijk ook.

Maar je achtervolgt iemand toch niet in een woede aanval als je gewoon wilt praten?

En sommige mensen zinnen gewoon uit op wraak op vandaag.

Het klinkt misschien minder erg voor jullie dan hoe het voor mij voelt, ik vind het dood eng

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik snap je angst, maar zoiets gebeurt in een vlaag, ze gaan echt niet extra opletten of je vriend die route nog rijdt, wie weet was het een persoon die daar eenmalig reed.
    Heb hier in de buurt al gehad dat runners me klem hadden gezet en ik niet weg kon komen, deuren op slot en gewacht tot ze klaar waren met hun handel, kon daarna wel weer verder maar mijn hart zat in mijn keel.
    Al meerdere malloten meegemaakt de me achterna kwamen, tot ik thuis kwam en heb ze daarna nooit meer gezien.
    Het is meer de kick om de ander angst aan te jagen en dat is ze nu gelukt en ze zijn weer even rustig en zullen hem echt niet meer volgen.
    En komt je vriend hem wel tegen, laat hem het kenteken van die ander opschrijven, als ze weer agressief rijgedrag vertonen doorgeven aan de politie.

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hmmm okay.. Ja ik zou er zelfs ook enorme kriebels van hebben hoor, dus snap het ergens wel.. Maar denk dat de kans vrijwel nihil is :) Probeer te kalmeren meis :)

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had het in het begin van mijn relatie ook wel eens.
    Dus ik begrijp je wel. Soms ben je zo gek op iemand dat je echt bij het minste eraan word herinnert dat het leven zomaar over kan zijn.
    Maar, troost je ermee dat dit soort dingen echt heel veel voorkomen in het verkeer. En mensen die dreigen doen vaak helemaal niks, allemaal grootspraak.

18. A2CA

A2CA Niet meer actief

Sasjuh: door jouw verhaal word ik al een stuk rustiger, ik weet niet wat ik heb, ik heb veel liever dat mij zoiets zou overkomen dan mijn vriend. Ik was helemaal over mijn toeren maar gelukkig zakt het door alle reacties al weg, ook door de mensen wat vinden dat ik me aanstel, als ik het verhaal overlees denk ik ook al anders, maar de schrik blijft toch even nog 2 dagen dan heeft mijn vriend vakantie

Micchan: Bedankt voor je reactie, kalmeren is al een beetje geluk door de reactie, als ik het nu terug lees vind ik me echt hysterisch overkomen

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik hoop het, en ja begin van de relatie we zijn al 7 jaar samen. En daarbij was mijn vriend echt iemand wat altijd de confrontatie aanging, sinds de komst van onze dochter is die helemaal om geslagen.

Maar die gedachte wat je ook vaak hoort van andere: op vandaag kan je beter niks meer zeggen want je hebt zo een mes tussen je ribben.

20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.973
    5.277
    113
    Home
    dit dus
    denk echt niet dat iemand nu heel erg op zoek is met zijn vrienden naar jou vriend

Deel Deze Pagina