Dilemma kerstdiner organiseren 14 man

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Buurvrouw31, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties! Heel uiteenlopend en logisch ook want iedereen heeft een andere ervaring na de geboorte en een andere persoonlijkheid. Ik ben best een stresskip en perfectionistisch dus ik ga me er zeker druk om maken als ik het niet goed geregeld krijg. We hebben het in de groep gegooid en gelukkig kon iedereen zich goed voorstellen dat ons hoofd er niet naar zou staan. We hebben gevraagd om een back up en die hebben we! Ik ben blij dat we dit gedaan hebben, hoef ik me daar niet te druk om te maken. Bedankt voor alle adviezen.

2. reentje23

reentje23 Lid

26 mrt 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zouden kerst dit jaar ook bij ons vieren met lekker eten en alles erop en eraan. Mijn zus kwam zelf met het idee het bij haar thuis te doen omdat wij met de baby dan wegkunnen wanneer we willen als we moe zijn en dan lekker geen troep achteraf te hebben. (Ben 3 dec uitgerekend) zei zegt: en daar ben ik het wel mee eens. Bij een ander kan je weg wanneer je wil als je het bij jezelf doet kan je mensen na 2 uur niet de deur uitkijken en zal je moeten wachten tot de laatste weg is. En ik zie dat voor mezelf echt niet zitten als ik net een kleine van een paar weken heb. Je weet immers ook niet hoelang je herstellende bent van je bevalling. Het kan na een paar dagen weer helemaal hetzelfde zijn als voorheen, maar het kan ook zomaar weken duren voor je een beetje de oude bent.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou voorstellen dat je het in jullie huis doen maar dat een ander stel het hoofdgerecht maakt en jij niet kookt. Tenslotte ben je net moeder geworden en is dat al stressvol genoeg. Gewoon huis versieren en poetsen, muziek verzorgen en that's it. Laat de hapjes en het eten aan de anderen over. Dat zullen ze toch wel begrijpen? Dan heb je het voordeel dat je kindje bij jou thuis kan slapen en dat je alle spulletjes bij de hand hebt die je nodig hebt (niet moet slepen met vanalles). En de rust in je hoofd ook.

Deel Deze Pagina