hallo dames even mn ei kwijt! we zijn alweer een maand aan het tobben .ons dochtertje van 3 slaapt zo slecht,, ze is eigenlijk altijd wel een slechte slaper geweest maar nu is het weer hellemaal mis en goed ook ze gaat nu teg wat vroeger naar bed zodat ze eerder slaapt,,om 20:00 slaapt ze meestal wel ,, ik heb nu de stap gezet dat ik bij der op de kamer blijf zodat ze rustig in slaap kan vallen!..want hiervoor laten huilen/krijsen/gillen het helpt niet hellemaal niet! ze slaapt als ik bij haar blijf van 20:00 tot ongeveer 22:30 en dan is ze weer wakker mischien zo kort omdat ze ook best verkouden is en veel moet hoesten.. maar ik krijg haar gewoon niet meer in bed als ze rond 22:30 wakker word dan zet ze alles op zn kop met als gevolg ons zoontje hellemaal hysterisch wakker wordn en we niet meer in slaap kunnen krijgen met weer als ander gevolg kindje in bed ja wil het ook niet maar anders lopen we 6x op en neer en we werken allebei ,, we hebben 4 dagen volgehouden snachts op en neer maar ik zit te huilen op mn werk en alles leidt eronder ,,tips!!!!!!!
Onze jongste is ook geen slaper. Die zegt gerust om 1 uur 's nachts, dat ze niet meer wilt slapen en houdt dat tot 5 uur vol. Hier scheelt het dus echt, dat ze overdag niet meer slaapt en overdag haar energie kwijt kan.
Melatonine Original | Sleepzz.nl Melatonine Time Release | Sleepzz.nl Zie de bovenstaande links ik heb het in overleg met de HA gegevens kan echt geen kwaad en het werkt verder werkte niks bij alle twee niet de melatonine original is voor in slaap komen en de time release voor doorslapen