Leuke uitje verschillende leeftijden

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 2 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    In augustus wordt mijn schoonvader 65. Mijn schoonmoeder wil wat gaan organiseren voor de hele familie.
    Toen hij 60 werd hebben we bv ergens een high tea gedaan. Was erg leuk, maar toen hadden we nog geen kinderen.
    Nu wil mijn schoonmoeder ook iets doen wat leuk is voor onze kinderen (2,5 en 4,5) De andere kinderen zijn allemaal tieners.

Een tijdje terug zijn we gaan brunchen bij Van der Valk en dat was geen succes. Duurde allemaal veel te lang. Te lang zitten en niks te doen voor de kinderen.

Hebben jullie tips wat leuk is om te doen met een grote groep en voor iedereen leuk is?

2. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Eten bij vandaag vonden wij erg leuk.

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Dierentuin? Of is het niet de bedoeling dat het de hele dag duurt. Vaak is dat namelijk voor kinderen, tieners en volwassenen leuk. Evt afsluiten bij een pannenkoeken restaurant. Meeste mensen vinden dat erg lekker en die zijn altijd wel goed afgestemd op kinderen.

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Eten of een bbq aan het strand of een strandje. Kunnen de kinderen spelen en de pubers 'hangen'.

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Wunderland kalkar vonden wij erg leuk als uitje met kinderen in verschillende leeftijden. Efteling, of andere pretparken.
    Dierentuin vindt de oudste niks meer aan en nummer twee gaat dat ook niet lang meer leuk vinden. Ik verwacht bij tieners niet dat die dat nog echt leuk vinden.

Pannenkoekrestaurant of schip is hier ook succes, of restaurant met kinderhoek. Pubers vinden het dan vaak wel best om lekker te kletsen met elkaar, de kleintjes kunnen dan lekker spelen en iedereen kan eten wanneer ze er zin in hebben.

6. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Is hier idd ook succes als we met de familie gaan.

7. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Een leuke buitenactiviteit zoals midgetgolfen of een blotevoetenpad, en daarna eten? Erve Brooks vind ik erg leuk daarvoor, of Hof van Twello.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Je hebt ook restaurants waar de kinderen zelf hun eten mogen maken, ook bij Van der Valk restaurants, maar daar is de jongste nog wat jong voor... Mijn eerste ingeving was ook dierentuin. Zou je aan de tieners of hun ouders moeten vragen of zij dat nog leuk vinden. Efteling is ook leuk, als je niet verplicht alles samen moet doen, maar bv. samen lunchen en/of dineren en verder vrij het park in.

Deel Deze Pagina