Dilemma (kinderwagen/Maxi cosi)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rjdn12, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Haha oke! Dat komt mooi uit want ik vind zalm roze mooier;)

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Er is ook een model dat heel erg lijkt op de Joolz maar stukken goedkoper is.
    Weet de naam zo niet meer. Misschien kun je daar eens na kijken.
    Wij hebben de Joolz uiteindelijk niet genomen omdat mijn man er te lang voor was.

3. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    neem van mij aan dat hij nergens goedkoper word. deze actie is maar 1 x per jaar bij babydump. straks komt er wel eentje dat je een goedkopere maxicosi kan krijgen of het geld wat die waard is in korting op een echte mc. dat had ik toen. heb toen wel nog met een latere actie wat korting kunnen krijgen omdat mijn dochter nog niet geboren was. maar lang niet zo goedkoop als nu. ik was 100 euro duurder uit.
    Trouwens ik heb dus ook de joolz dayen echt een super wagen. had eerst de quinny speedi. vond het maar niks , de joolz is echt super !

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    koop nooooooit een maxi cosi via marktplaats!!! je weet niet wat er mee is gebeurd. een maxi cosi is namelijk bedoeld om kapot te gaan bij een botsing om je kindje veilig te houden. Van binnen kunnen de veiligheidsmeganismen kapot zijn gegaan terwijl je aan de buitenkant niks kunt zien. Dus mijn advies: koop een nieuwe!

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Nou dames ik heb de actie laten lopen;).
    Ik ben wel van mening een nieuwe maxi cosi te kopen. Dit hebben wij voor ons zoontje ook gedaan. Ik wacht nu gewoon een actie af dat de Joolz weer in de aabieding is, en er een korting is op alle autostoeltjes.(die is er namelijk wel vaak zat). En de voetenzak en luiertas hoefde ik toch niet zo nodig.

Bedankt voor al jullie reacties:)

6. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Als je de voetenzak en luiertas niet hoefde, waarom ben je dan niet gaan onderhandelen ( of heb je dat wel gedaan ), zo' n actie is dan een mooi middel om extra korting te ritselen!

Ik ben daar zelf geen held in, maar vriendlief ziet dat als een uitdaging / sport / hobby, gelukkig maar....

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik ben naar babydump geweest om te onderhandelen. Over de Maxi Cosi viel te onderhandelen maar over de Joolz voetenzak niet omdat dat vanuit Joolz zelf kwam. Hier had ik dus niets aan omdat ik de Maxi cosi wel graag wilde. Ik heb nog ruim de tijd, dus wacht gewoon een betere actie af!

8. misa

misa Niet meer actief

Ik zou de MC niet tweedehands kopen, of je moet degene kennen. Je weet niet wat er ooit mee gebeurt is en of hij van binnen nog wel oke is.

Deel Deze Pagina