Omneo Comfort tegen overgevoeligheid, maar honger

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Fleetwood, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Even een vraag... Mijn dochter is nu elf weken. De eerste acht weken heeft ze ernstige buikkrampen gehad, aanvallen van vijf, zes uur waren wel een beetje standaard. Omdat het na zes weken niet minder werd, hebben we advies gevraagd aan de HA. Die adviseerde hypoallergene voeding want deze dacht aan een KMA. Man kwam terug met Omneo Forte en eigenlijk sloeg dat al aan, is geknipt koemelkeiwit, dus blijkbaar gewoon een overgevoeligheid voor het koemelkeiwit. HA heeft aangegeven hier mee door te gaan.

Nu is het wel zo, dochter krijgt al volle flessen, 180+6 en begint nu weer steeds minder tijd tussen de flessen te laten en worden dat weer zes flessen in plaats van vijf. Maar, ik durf dus geen Forte te geven om de flessen vulling te geven in verband met de koemelkeiwit overgevoeligheid. Wordt het dan Johannesbroodpitmeel of weer iets anders?

Ik hoor graag jullie advies!

2. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi ons zoontje heeft hetzelfde probleem gehad. Ook enorm heftig de krampen en ook overgestapt op de omneo. Merkte ook direct verschil. Alleen ook last van reflux en een gulzige drinker, Wij hebben extra nutriton toegevoegd. Is nu bijna 4 maanden en doet het nog steeds erg goed op deze combinatie. Drinkt ook al even de maximale hoeveelheid en lijkt daar nu zelfs te veel aan te hebben. Stappen langzaam over op 4 flessen ipv 5

Deel Deze Pagina