Dilemma mbt vloerkeuze

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Wij hebben altijd V groef gehad:) boven hebben we dat ook. Ik stofzuig sowieso elke dag uvm dieren en hebben een speciale borstel daarvoor op de stofzuiger zitten dus dat komt goed. Daarbij hebben we een donkerbruine vloer met zwarte groef :) Bedankt voor je tip :D

Deze vloer hebben we boven liggen:

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wij hadden in ons vorige huis ook vinyl liggen. De makelaar was geweest voor de waardebepaling en het maken van de brochure en daar stond in "mooie hardstenen vloer", dus het viel echt niet op, haha.

Ik denk dat het vinyl van tegenwoordig kwalitatief prima is. Al moet ik eerlijk zeggen dat de prijs daar ook naar is. Het is zeker niet altijd de goedkoopste keus..

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    De vorige bewoonster had er ook vinyl ingelegd, wat een drama.

Ze had ook honden/katten die niet zindelijk waren en dat was goed te ruiken.

De urine trok er echt in, juist in de naadjes. In de hal trok mijn man het er zo uit, er lag een plas urine onder de vloer.

Dan kun je de hele dag dweilen, maar blijft het stinken.
    Hier hebben we dus het hele huis gestript en toen was de stank er redelijk snel uit.

4. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Mijn zwager en zus hebben een pvc vloer met ''groef'' erg mooi! en ook vloerverwarming voelt echt heerlijk aan je voeten :)

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ah, ok! Dan is het goed... Ik denk ik zeg het even, ik heb echt spijt van mijn vloer, of in elk geval, van de groeven. Maar die van ons zijn dan ook een stuk dieper dan die op jouw foto.

Deel Deze Pagina