Wat voor eten nemen jullie mee met een dagje pretpark?

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Morgen gaan we naar de Efteling en normaal neem ik een broodje ei mee. Maar ei staat mij de laatste tijd heel erg tegen. Dus ben ik een beetje opzoek naar alternatief wat lekker is om mee te nemen naar een pretpark. Iemand lekkere tips?

Broodje ham, of kaas kon ik zelf ook nog verzinnen ;)

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Pakjes chocomel, tomaatjes, zak chips, broodjes tonijnsalade of gehaktbal. Frietjes kun je daar overal eten. Drop vind ik lekker om mee te nemen en bv lekker gevulde koeken, krentenbollen, peperkoek of eierkoeken. Blokjes kaas.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

soms bolletjes en gewoon brood met chocopasta, kaas, stroop en krentenbollen kaas, die blijven lekker om te eten.Geen vleeswaren in ieder geval vinden we niet lekker als het lang in de tas zit.

maar vaak eten we de lunch dan waar we zijn en nemen alleen losse dingen me, fruit/snoepjes/drinken/ontbijtkoek mee.

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Krijg je van tonijnsalade niet dat je een soppig broodje krijgt?

5. voetstap

voetstap Niet meer actief

Bakjes met salades , losse broodjes

Snoepjes
    Koekjes
    Fruit
    Chips

Water
    Pakjes drinken

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat wij van de zomer hebben gedaan en heel goed is bevallen:
    op de ochtend zelf bakjes met verschillende soorten beleg en groenten klaargemaakt (plakjes kaas, Turkse witte kaas, komkommer, tomaatjes, olijven). Ook een goed scherp mesje en wat servetten erbij. Destijds geen bederfelijk beleg omdat het toen vrij warm is maar nu zou je ook gerust vleeswaren kunnen meenemen natuurlijk. Onderweg naar de Efteling zijn we even langs de AH gereden en daar hebben we vers afgebakken broodjes/pistoletjes gekocht. Vervolgens rond lunchtijd in de Efteling heerlijk verse broodjes met beleg en rauwkost gegeten, echt ideaal was het, lekkerder dan wat je daar voorgezet zou krijgen en veel goedkoper ;). Koffie/thee en ijsjes wel gewoon daar gekocht maar zo was het mooi in balans.

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Oh dit vind ik een hele goede :D

8. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Ik maak dan vaak wraps met kruiden roomkaas, gerookte kipfilet, rucola en pijnboompitjes.

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh heel veel!!!

Fruit, bakje met plakjes komkommer, broodjes, havermoutpannenkoeken, gezonde reepjes, flessen water,

10. tuc

tuc Niet meer actief

Zo doen wij dat ook..een picknick daar. Voor de kinderen heb ik vaak nog een bak met fruit en groentenspiesjes bij.

11. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Pannenkoeken :)

12. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wat lekker is: wraps beleggen met sla en kipfilet, of roomkaas, salami etc. Is wat lekkerder dan broodjes en vult Beyer. Gewoon oprollen, is heel makkelijk te eten. Toen we vorige week in toverland waren had ik ook mini appeltaartjes gemaakt (in cupcake vorm) en die meegenomen. Was ook lekker.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niks! Kopen en eten gewoon alles daar ter plekke, dat vinden de kinderen veel leuker ook al is het niet altijd even lekker. 😅 Ik vind het ook teveel gedoe hoor om met broodjes kaas te gaan slepen.....

14. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus. Ik vind dat ook allemaal teveel werk haha.

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dit.
    Moet al genoeg meesjouwen aan luiers en bekers met sap voor de kids. Ga dan echt geen eten meenemen. Lekker een bord friet daar met salade. Eten altijd heerlijk in het restaurant naast de vogelrok, het gedeelte waar je bediend wordt is altijd top.

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wat doen jullie allemaal uitgebreid! :$
    Wij nemen gewoon boterhammen met kaas/ham mee, krentebollen en pakjes drinken. Oja, ook wel eens een hele komkommer en daar breken we dan stukken af. Eigenlijk is het nog nooit in me opgekomen om iets anders mee te nemen, hahaha! Wellicht een idee voor de volgende keer. (al vind ik een bruin broodje zweetkaas die al uren in een tas heeft gezeten altijd heel erg lekker om de een of andere vage reden. :p )

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha wij zijn daar vaak heel saai in ;). Fruit mee, broodjes of boterhammen met beleg mee (vragen aan de kinderen wat ze erop willen) en een tussendoortje mee. En soms een paar snoepjes. Verder nog 2 flesjes water en de kinderen mogen allebei een pakje. Aan het eind van de dag eten we meestal frietjes op het park.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind het vaak zo zonde van de tijd om ergens te gaan eten, vooral in de Efteling. Wij eten ons brood altijd in de rij.

19. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij nemen ook altijd een broodje ei mee, meestal gebakken maar laatst had ik een keer gekookte gedaan en was ook erg lekker.
    Verder krentenbolletjes, stukjes komkommer, tomaatjes, chippie en een snoepje.
    Maar een keer wraps vind ik ook een goed idee.

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij nemen ook altijd wat harde broodjes mee, eventueel kadetjes, kleine zakjes chips en wat snoeptomaatjes en kleine appeltjes. Flesje water en wat pakjes drinken en eventueel een dropje of pepermuntje. Vind het altijd al duur genoeg haha. Na afloop eten wij dan wel ergens iets, maar dat is meestal niet in het attractiepark zelf, maar al meer richting huis.

Deel Deze Pagina