Ervaringen sambucol original

Discussie in 'De lounge' gestart door Essje, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Ik heb nu net Sambucol gehaald aangezien mijn vriend en ik beide flink verkouden zijn en ons imuunsysteem wel wat hulp kan gebruiken maar nu kan ik nergens vinden hoe je het in moet nemen? Moet je gewoon een dopje van de siroop nemen of moet je het aanlengen met water?:( In de gebruiksaanwijzing staat alleen maar de maximale hoeveelheid aangegeven en er zit ook geen shotdopje of lepeltje bij;)
    Hoop dat iemand mij kan helpen voordat ik het fout doe haha:p

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    top spul wij gebruiken het ook en ook
    de kids versie voor onze dochter.
    10 ml per dag moet je nemen. Bij de Kids versie zit een maat bekertje bij de volwassenen niet. Dus ik heb in dat maat bekertje 10ml gedaan en blijkt dat dit iets minder is dan volle eetlepel net niet vol eigenlijk. je hoeft het niet te verdunnen kunt het zo van de lepel afnemen. Wij gebruiken het in de winter standaard voor ons en onze dochter. gewoon om imuunsysteem lekker op peil te houden en altijd een legertje klaar hebben liggen als er toch een virus dreigt te komen. Of het allemaal helpt geen flauw idee maar we zijn hier alledrie nog niet ziek geweest nog niet eens verkouden (klopt af)

3. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ah super, bedankt voor je reactie! Gewoon zoals hoestsiroop dus puur innemen? Ja heb hiervoor de echina forte van A. Vogel gebruikt, waar je een drankje van maakt maar die beviel ons niet zo. Dus nu deze eens proberen:) kunnen wel een oppepper gebruiken:p

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    je precies zoals hoestdrank puur innemen.
    Wij zijn erg tevreden.
    Beterschap

Deel Deze Pagina