Hallo meiden, Ons zoontje heet Julian (uitspraak: Djulijen, engels dus) Kunnen jullie hier leuke namen bij bedenken?? Zowel meiden als jongensnamen. We zijn niet op zoek naar engelse namen (2 engelse namen vinden we iets te veel van het goede). En niet te lange namen. Ik ben heel benieuwd!! groetjes Milo
hoi, voor een jongen vind ik deze namen erbij passen: cody levi (engels uitgesproken) jayden damian zack en voor een meisje vind ik deze namen erbij passen kayley kelsey jaylin riley taylor aimee
Esmee, Robin, Ayla, Mirthe, Lois, Anne, Ellis, Tirza, Carmen, Noa, Felice, Floor, Marit, Britt, Birgit, Esther Casper, Mark, Lucas, Pascal, Thibault, Tom, Thomas, Robert, Raoul, Guido, Aron, Ezra, Sven. Zit echt te denken maar heb geen inspiratie meer. Succes met het zoeken naar een naam.
voor een jongen: Jaynen, sylvan,ezra,gian,seth,evian, voor een meisje: Lindy.aimee,tirza,benthe,yinthe pfff ik vind het moeilijk hoor,maar ben zelf ook een beetje inspiratieloos. Ik hoop dat je er iets aan hebt succes
bedankt meiden! Zal ze aan manlief laten lezen! Zitten leuke tussen hoor! Nog meer namen zijn van harte welkom!!
Grappig als je zegt dat je niet op zoek bent naar Engelse namen dat er dan een hele lijst komt jongen: Julian & Mats Julian & Thije Julian & Lars Julian & Ravi Meisje: Julian & Esmée Julian & Laila (Layla) Julian & Sylvie (erg leuk vind ik deze combi!) Julian & Maud Wat voor stijl houden jullie van?
Dank jullie wel weer! @Uk: ik vind het heel moeilijk waar we precies van houden. Je zou dus denken engels. Maar had de naam Julian al in mijn hoofd sinds het overlijden van mijn moeder. We stonden toen niet echt meer open voor andere namen. Merk dat we nu dus meer voor de nederlandse, kortere 'stoere' namen gaan. Maar twijfel of dat bij een engelse naam past. Hihi. Maar er zitten weer leuke opties tussen! (ff offtopic: jou kleintje is erg vroeg op de wereld gekomen! Gaat het allemaal goed?) Groetjes Milo
hoi, ook al is julian een engels klinkende naam, als jullie nu voor een hollandse willen gaan, bv pim , dan moet je dat gewoon doen. onze oudste zoon heet scott,maar was het een meisje geworden dan was het puck geworden. deze naam hebben we ook doorgeschoven voor ons tweede kindje, ondanks dat het samen misschien niet matcht waren we er echt voor gegaan omdat we dit simpelweg gewoon de leukste meidennaam vonden. nu ben ik echt dolgelukkig met mijn 2 jongens en roep ik dat ik ooit voor de jongens wel een konijn koop die ik puck ga noemen, want ik blijf de naam geweldig vinden!! volg je gevoel!! liefs joyce