Beste allemaal, Wij zijn op zoek naar een lieve, maar tóch stoere (jongens)naam... Wij weten het geslacht niet.. meisjesnamen vinden we alleen niet zo moeilijk te bedenken; Nore, Liva, Vive zijn namen die we heel mooi vinden...maar een jongensnaam verzinnen..... pfoe! Hebben jullie inspiratie die bij onze meisjes-smaak-namen kunnen passen voor een jongen? Of andere meisjes namen die in dit rijtje thuis kunnen horen zijn ook welkom! Wij houden niet van (te) populaire namen zoals Dex/Xavi/Mila...... enz. En bij voorkeur niet-beginnend met de letter L Alvast bedankt voor het meedenken!
Xavi edit: die juist niet Raf Levi Julian Lux Stan Faas Jurre Rowan Merijn Owen Ezra Boaz Christian Bram Tobias Bodhi
David Jelte Breng Seppe Aaron Milas Nilas Novan Quin Rodin Robin Tobin Finn Davi Wessel Ruben Mathijs Sijmen Julian Ezra Reza Fender Lucas Daniël Benjamin Elias
Jent Flynn Riff Brent Boet Faas Senn Sten Sepp/Seppe Lieuwe Steijn Twan Just Ties Tygo Timo Mats Kjeld Duco Sil Loek Rens Renzo Mels Jelte Roan Jelle Stan Mink Jacco
Lief en stoer vind ik een lastige combi, bij lief denk ik aan namen als: Jesse Noah Joshua Christian Abel Thijmen Julian Lasse Steven Tobias Mooie namen, maar ik zou ze zelf weer niet stoer noemen, meer een beetje zacht juist.
Onze zoon heet Julan; een lief en stoer jongetje, al zeg ik het zelf . En als we nu een meisje krijgen krijgt die een naam die op jouw lijstje staat.
Abel, Aron, Axel, Azar, Boaz, Bodhi, Dani, Dion, Espen, Faas, Ferre, Hero, Idris, Ivar, Joas, Julan, Keo, Manu, Milo, Moos, Nilo, Nino, Odin, Otis, Ravi, Revi, Roan, Silas, Thian, Thias, Tias, Tibe, Vigo, Zias, Zion