H&M catalogus

Discussie in 'De lounge' gestart door Ilovemybeeb, 10 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    ooohh ik blijf er maar in bladeren en wil ALLES wel bestellen :)

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heeft voor mij niet zoveel nut, pas nergens meer in. zijn die bladen opeens een stuk minder leuk haha

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

hm... toch komt de catalogus en de voorraad in de winkel nooit overeen. Beetje jammer altijd.
    Ik ga trouwens liever gewoon naar de winkel, dat wel.

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik vind m geweldig...zie alleen maar leuke dingen :D

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind het deze keer ook geweldig heb al meteen erg veel besteld :oops:

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier idem ;)

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik vind winkelen zowiezo nu niet leuk. dadelijk weer wel als ik mijn kleintje heb. heb me voorgenomen (als me salaris het toelaat) ik eens gruwelijk ga shoppen !

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb de nieuwe catalogus nog niet binnen :(

Ach misschien maar beter voor mijn portemonnaie ;)

Ik bestel trouwens altijd online, heb een hekel aan de winkel hahaha

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hier ook... Als ik eens tijd heb om te winkelen, heeft heel NL dat opeens. 50 man voor de pashokjes... Nee dan liever online winkelen, wat niet past gooi je in een doos en stuur je terug... geweldig.

Wacht nu wel altijd op de sale, wat ik ook koop, een paar maanden later is het opeens 50% afgeprijsd... #-o

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat is wel balen inderdaad he valhalla... ik heb het ook hoor. Ik heb net via de online shop wat dingen besteld en zo zag ik dat mijn winterjas die ik nu een paar maanden draag is afgeprijsd van 80 naar 25 euro! Maar ja, de afgelopen tijd met een dun herfstjasje is ook niet alles ;)

Die winkels zijn altijd zo chaotisch, er ligt vanalles op de grond, veel te druk, cassieres die er (lijkt wel) nooit hebben gehoord van klantvriendelijkheid. Erg jammer...

11. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    ik heb ook al veel besteld!
    ik hou ook wel van gewoon winkelen maar bij de H&M moet je altijd zo goed zoeken in de winkel of je iets leuks kan vinden en als je dan eindelijk wat hebt staar er een wachtrij van hier tot tokio bij de pashokjes en een NOG langere bij de kassa :( haha.
    ik vind die grijze joggingbroek met dat lage kruis helemaal geweldig

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    9 van de 10 keer als ik wat online bestel krijg ik een kaartje dat het uitverkocht is,jammer.

13. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Bij mij is altijd alles er gelukkig wel, en dan met de kortingscodes, ben ik altijd nog goedkoper uit dan in de sale.

En er staan nu zoveel leuke dingen in!

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hij is deze keer echt super leuk!

Ook de mama kleding ziet er leuk uit, maar ben nog maar net zwanger dus om dat nou al te bestellen.......aan de andere kant, voor je het weet is het weer uitverkocht :rolleyes:

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik ben ook al gelijk ween bestellen. Ik kom noooooit in de H&M winkel omdat het mijn te chaotisch is, dus ik bestel altijd lekker online, i.c.m de kortingsodes ben je een stuk goedkoper uit ;)

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Helaas leveren ze niet in Belgie, dus ik moet wel naar de winkel. Jammer hoor, want die winkels vind ik echt een groot drama, alles is een grote bende, ligt door elkaar en dan die pashokjes nog.

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat probleem heb ik ook, jammer is dat he!

Voel me serieus benadeeld dat ze niet in België leveren. :(

18. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik durf echt niet online of vanuit de catalogus te bestellen bij de H&M... De ene keer pas ik daar in een maatje 38, de andere keer kom ik zelfs een maatje 42 niet in. :rolleyes: :(

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heb net wel leuke kleertjes voor Sven besteld, dat is dan wel weer leuk ;) meteen even op naam van mijn man dus extra korting voor een nieuwe klant. samen met een kortingscode die ik van het internet heb geplukt, toch weer een beetje extra voordeel. fraude?! eh, ja :oops:
    had het ook netjes kunnen doen. heb nog een bon voor 20% korting op de hele kindercollectie, maar dan moet ik naar de winkel en dat lukt me nu lichamelijk écht niet! ben al blij als ik de deur uit kom en de auto haal!

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Jah, leuk is ie he?!
    Ik heb ook al een bestelling klaarliggen online..
    Zou halverwege januari geleverd worden..Wordt dat dan deze week of volgende week?
    Ik kan m nog steeds veranderen namelijk.
    Ben wel zwanger maar wordt nooit heeel dik..dus dingetjes uitgezocht die ik na de bevalling ook nog leuk kan dragen.. :)

Deel Deze Pagina