Hoe wordt je zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden' started by sofia1978, Aug 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

Hallo dames
    Ik zit met een vraaagje.Ik lees op sommige sites dat je moet klaarkomen om zwanger te raken!!!Dit is een beetje tegenstrijdig,omdat ze zeggen dat sperma 48 uur goedblijft in de vrouw.dan zal je dus 2 dagen moeten klaar komen om zwanger te raken??????

Of zie ik dat verkeert,hahahhaa.Je leest zoveel op het internet,dat je niet meer weet wat je moet geloven.

Wij hebben dus gemeenschap gehad,1 dag voor de vruchtbare dag.Het gaat er toch om dat je in je vruchtbare periode vaak sex hebt,moet je dan ook klaar komen.Dit heeft namelijk bij mij veel tijd nodig dit komt door een operatie in de jeudgtijd.Dus slaan we dat meestal over!!!!

Mischien hebben jullie een antwoord

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Gewoon lekker vrijen en genieten zou ik zeggen. Als je klaarkomt na hem is het mooi meegenomen ;)

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Klaarkomen is helemaal niet nodig om zwanger te worden. Ook zonder dat zwemmen de zaadcellen wel naar binnen. Het is inderdaad belangrijk om tijdens je vruchtbare dagen te vrijen. Om de dag is goed genoeg, omdat zaadcellen gemiddeld 2-3 dagen blijven leven.

4. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

bedankt dat stelt me wel wat gerust.Ik snapte er al niks van.

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja ik heb inderdaad gelezen (zelfs op dit forum volgens mij) dat je als vrouw beter ná de man klaar kan komen, zodat de zaadcellen een soort van naar binnen worden gezogen.. Maar is dus mooi meegenomen maar zeker geen must!

Share This Page