hallo allemaal dit wordt mijn eerste topic. het zit namelijk zo. mijn vriend en ik verschillen enorm wat de smaak van namen betreft. nu moeten we dus allebei water bij de wijn doen. ik hou van een gewone hollandje stoere naam die logisch klinkt en voor een kind ook logisch klinkt en redelijk simpel te schrijven is als ze daaraan behoefte krijgen. mijn vriend is dus heel erg voor de vreemde zelfs idiote namen als ik het even zo mag zeggen. nu heeft hij het al iets gereduseerd omdat ik er erg overstuur van raakte. nu wil ik dus aan jullie vragen of jullie wellicht suggesties hebben van de wat vreemde namen die voor mij dan toch nog een beetje klinken. het liefste wilde hij een letter y omdat ons kleintje als het een meisje was yinte zou hebben geheten. maar we krijgen dus een knulletje. hij heeft tot nog yari en yarno en nog wat met een andere letter ook. ( als je een heel leuke hebt mag je die ook best roepen hoor als het ene andere letter heeft. wie weet he! )deze namen vind ikzelf nog wel redelijk acceptabel. maar misschien zit er hier iemand die nog meer suggesties heeft voor ons. mijn andere kinderen heten maaike en joris en ik zou het liefste hebben dat het een beetje loopt met hun namen. maar misschien ben ik dan wel te piepluttig. ik hoop dat jullie ons willen helpen. fijne dag allemaal.
Even denken hoor.. Yannick, Youri, Yves, Yvan verder zou ik he eigenlijk niet weten.. Andere namen: Sem (uiteraard haha) Tygo Thygo Ivan Iwan
sem is te gewoon ester. ja ..zucht hij is moeilijk te behagen. done bedankt voor de site ik zal hem vanavond onder zijn neus duwen.
Yarich( fonetisch jaries) vind ik erg stoer, een beetje apart , maar niet te. Yaron Yerdon Yerdian Yesper Yonan Terrin Robian Succes!
Tycho Ivo Jesse Yaniek Jordy Oja, als je yinthe wilt bewaren als naam voor een evt dochter in de toekomst, kan je nu beter een naam met een andere voorletter kiezen
dames bedankt! klopt veronique, yarno is niet helemaal verschrikkelijk. en yari gaat ook nog wel. ik zal je de waslijst die hij eerder ten toon sprijde besparen. hij probeerd nu zijn best te doen op redelijk acceptabele namen voor mij. vandaar dat ik jullie hulp inroep wellicht kan iets daartussen zijn kieskeurige goedkeuring wegdragen. al weet ik van veel namen dat die die zoal onder de noemer veel te dom of te gewoontjes zullen gaan vallen. als ik een poll zou gaan houden wat zou het bij jullie dan worden maaike joris en yari of maaike joris en yarno ?
Yannis Yardi Yarni Yorrick Yasper Yenthe Yenthel Yolan Yorben Yori Yorre Yoren Yanto Yarco Yens Yerko Yoni Yoran Yordan Yorrit Yano Yarne Yaro Yenzo Yordi Yannick Yelle Yaron Yani
Ik vind Jari en Jarno alletwee prima namen, ik vind Jarno denk ik het best bij de andere 2 passen. Maar... zoals je ziet, schrijf ik het dan wel met een J. Ik vind beide namen met een Y wat 'gemaakt' ofzo, alhoewel het bij Yari beter kan dan bij Yarno. Dus: is de J een optie, dan zou ik voor Jarno gaan en als het echt een Y moet blijven, zou ik voor Yari kiezen. Heb je daar wat aan?
Jari en Jarno vind ik ook beide wel leuke namen, maar ik vind ze ook beide mooier met een J dan met een Y. Misschien vinden jullie één van de namen van mijn twee mannen leuk? Dyon (mijn zoontje, kun je ook schrijven als Dion, begint niet met Y maar zit er wel in) Jorik (mijn vriend, kun je ook schrijven als Jorick, Yorik of Yorick, of met dubbel r) Succes ermee!
inmiddels is het vriendlief duidelijk geworden dat hij zijn eisen heel erg hoog had liggen. jajaj hij is zelfs nog zelf achtergekomen ook. dus er is nog hoop voor dames met hetzelfde probleem. ik heb met hem afgesproken dat hij nog een week de tijd krijgt om met iets zinnigs te komen maar dat we jari of mijn eerste keus lars in overweging houden. dit met een kleine kans op herhaling van het hellpsyndroom die de kop op is komen steken en ik dus alles op orde wil hebben voor het geval dat ik in het ziekenhuis terrecht kom of erger. namen met een andere letter zijn ook welkom bij hem inmiddels. dus kom maar op!
fijn dat jullie eruit gaan komen, balen dat je misschien met het hellpsyndroom te maken krijgt! Ik hoop dat het mee zal vallen! Ik vind Lars trouwens een superleuke naam en hij past ook goed bij Maaike en Joris. Maar je vriend is dus nog niet echt enthousiast hierover begrijp ik? Een paar andere opties misschien: - Timon - Stan - Arne / Arno - Aron - Jochem - Levi ben benieuwd of het in de richting komt...
Jari is ook leuk maar oehh Lars nog veel leuker past ook beter bij maaike en Joris vind ik Succes met de namen en hopelijk heb je geen Hellp
ja lars is super hé!. maarja hij vind het te hard. maar eventueel zou hij deze nog willen overwegen als hij zelf met niks beters kan komen. ik vind hem ook zo leuk bij mijn andere 2 kids.
mannen soms ook was hier ook een ramp met namen vriendlief was echt erg Hopelijk vind je man geen leukere namen