Hallo allemaal, Wij gaan morgen weer voor een uitgangsecho en hopen dan weer een nieuwe poging (IUI5) te kunnen starten. Wie is er bij de 4e IUI of later zwanger geraakt en heeft tips? Heb je toen iets anders gedaan dan bij eerdere pogingen of juist niet? Wij hadden de eerste iui voor het eerst een posi test, maar daarna een vmk. We roken en drinken niet, ik weet niet meer of ik nog iets extra's kan doen... Dit is waarschijnlijk ook moeilijk aan te geven, maar wellicht zijn er nog mensen met ideeën of tips? Ook gewoon kletsen met anderen in de IUI is absoluut welkom!
ik ben ook benieuwd. 2 mislukte iui nu. en begin aan heel de methode te twijfelen. waarom zou dit wel lukken en 2 jaar zelf proberen niet
hi ik heb 8iuis gehad en bij de 8ste dus zwanger... maar niks anders gedaan hoor. had toen wel smorgens mn eisprong gehad... ik denk bij iui 4 een vroege miskraam gehad te hebben en toen had ik ook al mn eisprong gehad. ik denk dus dat een late iui beter werkt (bij mij) als een vroege iui. succes iig
Wauw Denanja, bij IUI8! maar als ik het goed lees is dat alsnog misgelopen? Dat is wel erg naar... Waarom heb je eigenlijk zo veel iui's gehad? Dank voor je reactie.
Ik heb geen tips meis ik ben bij iui 3 zwanger geraakt, dat was de eerste iui met menopur en utro bolletjes ervoor clomid. Het enige wat toen anders was is dat we er echt niet mee bezig waren, we deden de iui echt met het idee we doen deze poging omdat er anders weer een maand is verspilt maar verwachten er niks van. Maar is helaas misgegaan dus afgelopen zaterdag iui nmr 5 gehad. Succes in ieder geval meis.
Onzeker. Wij doen zoveel iuis omdat wij 2 vrouwen zijn en dus zoiezo een jaar iui moeten doen omdat hetero stellen t ook een jaar moeten proberen. En aangezien ik dus wel zwanger kan worden van iui geloof ik er ook wel in. het is idd wel misgegaan hoop in t nieuwe jaar meer geluk te hebben. moet wel zeggen netzoals wies dat wij die 8ste poging ook minder ermee bezig waren, we gingen op huwelijksreis en hadden zoeits van het maakt niet uit als t niet eaak is want dan mag ik tenmjnste coctails drinken en toen was t dus toch raak.
Ik gebruikte bij de laatste IUI een combi van Pregnyl en Progestan na de eisprong. Ook had ik een pipelle gehad, die maand daarvoor. Ik slikte Omega3 en vitamine D3. Allemaal dingen die anders waren (en vooral van de pipelle geloof ik dat hij echt wel heeft geholpen), maar het heeft ongetwijfeld nog steeds met een enorm dosis geluk te maken gehad..
Heb tot nu toe 3 x iui gehad. Ik krijg maandag mijn 4e iui. Ik begin het vertrouwen in deze methode ook te verliezen. Ik gebruik alleen Ovitrelle.
Shadixx dat is een hele lijst! Mooi om te lezen dat het bij jullie gelukt is! En Sady: het valt niet mee hè om vertrouwen erin te blijven houden. Ik vraag me elke keer af: waarom is het nu weer niet gelukt? Ik vind het vooral lastig dat je niet weet wat er na de iui in je lichaam gebeurt of juist niet. We kunnen alleen maar hopen op het beste..