Hebben jullie al de winterjassen aangeschaft voor komende winter? Vind het nu beetje lastig qua maat nog en alle jassen die ik zie voor mijn dochter zijn tussen de 80 en 100 euro. Wat is jullie budget zon beetje?
Voor zoontje eentje gekocht voor 20,00 bij primark. Voor mijn dochter nog niks in huis, budget max 45-50euro
Ik ben al wel aan het rondkijken. Budget is tot 50 euro dat vind ik duur zat en er zijn daarvoor genoeg leuke jassen te vinden. Heb er nu 1 op het oog en denk ook dat het die gaat worden.
Met een beetje mazzel passen ze die van vorig jaar nog anders 50 euro Max. En dat koop ik pas in oktober meestal.
Ja ik heb ze al. Die van mijn dochter kan nog 1 jaartje mee. Dat wil ze zelf ook heel graag. En laatst een jas gekocht bij Jensen voor onze zoon. Die was 35 euro. Hij krijgt er nog 1 bij. Ik vind dat wel makkelijk met wassen altijd. Maar dat heeft geen haast. We hebben ook nog wel een ski jas liggen. Ik heb voor onze zoon maat 122/128 gedaan. Hij is nu 1.22 ongeveer. Hij zit hem lekker ruim maar niet te ruim. Schoenen wachten we nog wel mee. Laatst voor 100 euro prachtige schoenen gekocht voor onze dochter en na 2 keer aan waren ze al te klein.
Ik heb op zolder nog een voorraadje kleding liggen, samen met een vriendin van mij wisselen we kleding af. Voor mijn jongste heb ik er dan al 1 en voor mijn oudste heb ik er vorig jaar nog 1 bij de kringloop gekocht voor 3,50 dus ik ben dit jaar klaar voor 3,50
nou vind het eigenlijk ook wel veel te duur, mijn budget gaat tot 75 euro dus moet nog maar eens even rond neuzen. Hopelijk duurt het nog heeeel lang voor ze de winterjas aan moeten
Ik heb er nog 2 van vorig jaar en hoop stiekem dat die nog passen. Maar ik kijk wel rond. Vind het een beetje tegenvallen voor jongens. Allemaal donkerblauw en ik wil graag wat anders. Zoon houdt niet zo van donkerblauw, dus het zoeken is begonnen. Als iemand nog leuke alternatieve winkels weet ipv de commerciele. En budget is ook niet meer dan 50. Niet heel veel dus.
Nee nog niet, maar wel al wat op het oog. Wacht nog heel even af. Zit verder geen budget aan verbonden.
Ik heb voor beide kids al in huis. Jas voor mijn zoon voor 23 euro bij de wibra en voor mijn dochter bij de kringloopwinkel voor 2,75 Nog een merkjas ook. Ze hebben ook een reservejas, die van mijn zoon is nog van vorig jaar. En mijn dochter heeft een gekregen winterjas als reservejas. Ik heb geen budget maar ik vind het zonde om er meer dan 40 euro voor uit te geven. Ik koop of winterjassen in de uitverkoop, of krijg ze tweedehands of koop ze tweedehands.
Ik loop volgende week even over de rommelmarkt.. kijken of er nog een mooie jas hangt voor een paar centen Jassen zijn hier altijd zo kapot of vies, dus meer dan 5 kosten ze meestal niet. Ze hebben er beide 2 en een borgvest voor de herfst/lente
liggen al klaar. diverse van oudste dochter en de meeste via marktplaats. laat een ander er maar een hoop geld aan uitgeven, ik neem ze graag voor een prikkie over ze hebben 2 winterjassen zodat ze af kunnen wisselen of als 1 vies is. nieuw geef ik er max. 35 euro aan uit. 100 euro voor een kinderjas vind ik persoonlijk belachelijk veel geld zeker als ze er zo snel uitgroeien, ermee in bomen hangen enz. nu ik erover nadenk, ik heb hoogstens 2 jassen nieuw gekocht en dat was in de uitverkoop voor max 10 euro.... tja, dan lopen ze niet mee met de laatste mode. daar let een kind gelukkig niet op
Yep. Mijn dochter heeft de nieuwste Mimpi jas uitgezocht. Prachtige jas, kost wat maar dan heb je ook wat 😂
Heb voor zoontje van de week jas bij Wibra gekocht. Hij zag hem. En vond hem zó mooi zei hij. Ik ben er zelf ook wel blij e e, en voor die 22,95 al helemaal! Voor dochter vorig jaar in de uitverkoop jas gekocht waar ik toen al helemaal weg van was. Nu past ie prima en heb ik bijna zin in de winter
Ik krijg echt ontzettend veel (mooie) kleding, dus ik heb genoeg (winter) jassen in huis. Vorig jaar toch eentje nieuw gekocht voor 13 euro bij de Zeeman. Dat vond hij de fijnste jas. Maar die is nu al te klein denk ik, dus nog maar even neuzen wat ik nog op zolder heb.
Toevallig vanmorgen een gekocht bij de prenatal, 35,- vond ik een mooi bedrag en vind hem zo leuk! Deze is het geworden: Prenatal - De leukste meisjeskleding online kopen! | PRENATAL.NL - Meisjes jassen - Meisjes peuter (74 t/m 104) | PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal peuter meisjes Jas Ben nog wel op zoek naar een jas voor de herfst. Haar zomerjas is wel erg dun en deze is echt lekker dik.
Voor de oudste heb ik er 1 van gap. Ik heb de jas gekocht voor 25 euro in een stuntweekend. Nu is de jas weer 89 euro. Ik zeg goed geslaagd. Normaal ben ik nooit zo vlot