Stand baarmoedermond voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bamjolan, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ha dames
    Zijn er nog meer vrouwen die op deze manier hun vruchtbare dagen bepalen?
    Bij mijn oudste 2 kinderen ben ik via deze methode zwanger geraakt.
    Bij de jongste 2 heb ik ovulatietesten gebruikt.
    Deze cyclus doe ik geen ovulatietesten maar probeer ik weer via deze methode om zwanger te worden.

Zondagavond ging de baarmoedermond open staan, gister stond deze open en een poging gewaagd, nu lijkt het weer gesloten.
    Lijkt mij erg snel, maar goed, ik heb niet elke cyclus gevoeld haha dus t kan best dat dit normaal is, hoe het voorheen was bij de oudste 2 kan ik me niet meer goed herinneren, volgens mij een dag of 2 dat het open stond.

2. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe voep je dat dan? De bmm ligt verder dan je vingers kunnen reiken toch?

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mijn ook twee dagen omdat je eisprong twee dagen is.

4. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hii Bamjolan,

Ik voel ook regelmatig (iedere dag) aan mn BM. Toen ik mijn ei had stond het erg hoog en had ik last van vruchtbaar slijmverlies... Dat ik heb ik deze ronde niet gehad, maar zo rond 1 en 3 januari stond mn BM echt ERG hoog (kon er niet bij en leek wel plat te staan).. Vermoed dat ik toen mijn ei heb gehad...

Ik weet niet hoe een zwangere BM aanvoelt :p, maar nu staat het erg hoog en ook weer plat.. Wel gesloten en het is erg slijmie binnen.. We gaan het wel zien :)

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mijn dochters voelde ze heel verschillend aan in de zwangerschap hihi, open, dicht, laag dat je erbij kon en later heel hoog weggestopt hihi

Nu ligt het sowieso al hoger dan anders bij mij, vorig jaar is er een stukje van de baarmoederhals verwijderd, dus durfde ook een tijd niet te voelen daaronder.

Deel Deze Pagina