Hallo dames, Ik zit nu in de 2e ronde nadat ik gestopt ben met de pil. Mijn 1e cyclus duurde 32 dagen. Nu de 2e cyclus zit ik op 36 dagen en nog niet ongesteld.. Nou heb ik ook helemaal niet het gevoeld dat het er aan zit te komen maar ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. Wat zouden jullie doen, nog even afwachten of een test doen? Mijn man zegt we wachten wel tot het weekend maarja zoals wij vrouwen zijn je zit er de hele tijd aan te denken.. Liefs Maria1986
Hoi, Ja, je lichaam kan je soms echt voor de gek houden. Om teleurstelling te voorkomen zou ik nog even wachten. Maar als je echt echt niet meer kan wachten gewoon even testen. stel hij is negatief dan weet je dat je ongi eraan komt. is die positief super mooi natuurlijk.
Dankje Yasminn! Ik denk ook wel dat ik tot het weekend wacht maarja ik ben een eeuwige twijfelaar Vanavond toch nog maar eventjes met mijn man over praten. Het is ook allemaal zo spannend!
Wat een lastige situatie Maria1986 misschien duurt het iets langer omdat je nog niet lang van de pil af ben. Maar ja kan natuurlijk het weekend altijd even een testje doen als er nog geen te bekennen is.
Cyclus kan erg schommelen. Kan over een paar dagen testen voor de zekerheid, maar als je je insteld op een negatieve test, kan het alleen meevallen succes
Wat fijn dat iedereen zo meeleefd, in onze omgeving weten er niet veel mensen van (alleen de ouders) dat we er mee bezig zijn dus dan praat je er ook niet over.. Als ik meer weet laat ik het jullie weten! Ik hoop voor jullie dat het ook snel gaat lukken!