Pffff die neus van mij!

Discussie in 'De lounge' gestart door kdvjuffie, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ben al ruim een week snotje verkouden... het is niet grappig meer!
    Heb dus ook al een week neusspray gebruikt. Nu moet ik hiermee stoppen omdat het maar een week gebruikt mag worden. De dokter had vanmorgen al gezegt dat je neus dan gaat rekenen op de neusspray en dus dicht gaat zitten. Dat is nu dus zeker het geval, mijn neus zit potdicht aan beide neusgaten!
    Ik heb al wel zoutoplossing gebruikt maar dit werkt niet ik heb al gestoomd werkt ook niet :(
    Hebben jullie nog ideeën wat ik kan doen om mijn neus weer open te krijgen? Ik word helemaal gek hier hahahhahaha.

Alvast bedankt!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mmmm wie de gouden tip heeft, kom maar op! Ik ben nml al mn hele leven verslaafd aan de neusspray:) Ben benieuwd.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Bij mij heeft een halve ui naast mn bed erg geholpen! Baat het niet dan schaad het niet, toch?

5. Happyness

Happyness Actief lid

10 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van die vloeibare balletjes, breng een pan water aan de kook, gooi het balletje erin. Ogen dicht en erboven hangen met een theedoek over je hoofd.

na een paar minuten al ruik ik de verrukkelijke uitlaatgassen van de hoofdweg hier voor het huis weer! :D

6. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Denk dat ik dan maar gewoon even erdoorheen moet en dus met verstopte neus moet gaan slapen straks!

(sorry ben die hele zoekfunctie vergeten *oeps*)

7. susy26

susy26 Niet meer actief

ik gebruik ook regelmatig neusspray, als ik wakker word van een verstopte neus,kan ik niet slapen.. maarja, zeggen datt niet goed is enz... naja..alles met mate dan maar hihi

maar ik denk ook wel wat happyness zegt, van die balletjes, van rhinocaps? die oplossen in kokend water en goed stomen ,dat doet ook wonderen denk ik..

Deel Deze Pagina