Wat denken/vinden jullie van de jongensnaam Nyo? Hoorde de naam vandaag voor het eerst en hij blijft in m'n hoofd zitten Kunnen jullie rare rijmwoorden erop verzinnen, waar denk je aan kortom wat is jullie mening?
Is dat niet die rapper/zanger? Heb er verder geen associatie mee en kan er ook niets geks op rijmen. Voor een kindje wel leuk maar ik kan me er geen Hollandse man bij voorstellen.
Ik hou niet van korte namen maar vindt deze wel stoer. Ik hou wel erg van Nederlands, dus misschien iets andere schrijfwijze? Maar daar heb je ook niet veel keus bij bij een naam met 3 letters hihi.
Nio maakt het iets minder aziatisch, maar nog vind ik het niets voor een blank kindje. De uitspraak blijft immers gelijk, neem ik aan.
Ik vind het een mooie naam, maar zou het ook Nio schrijven. Ik ben van de 'recht toe recht aan' namen en vind een 'y' vaak zo gemaakt. Ik denk dat dit wel een naam is die je vaker moet uitspreken e.d. om eraan te wennen en te kijken of het echt wat is.
Is Neo niet van de film de matrix? vind ik persoonlijk geen leuke associatie maar ik ben dan ook geen fan
Hihi sorry heel gek maar ik moet aan dat kleine visje denken finding nemo ligt aan mij hoor! Als jullie het mooi vinden gewoon doen
Ik dacht ook aan Neo van de Matrix. En later bedacht ik me: wil je het eigenlijk zo uitspreken? Als Niejoo of Najoo? De naam is mijn smaak niet echt, maar ik vind wel Niejoo de mooiere uitspraak. En om verwarring te voorkomen, zou ik dan Nio schrijven.
Ik vind het leuk. Ik denk wel aan Neyo de artiest inderdaad maar dat vind ik geen vervelende associatie.