Sinds vannacht heb ik steken in mijn linker borst en dan voornamelijk in mijn tepel. Kan dit duiden op een beginnende borstontsteking en zo ja wat moet ik nu dan doen om erger te voorkomen? Ik ben nu op mijn werk dus ben niet in staat om de zoekfunctie te gebruiken. Sorry dus als ik een dubbele vraag stel. Maak me best wel zorgen erover en hoop dat ik het nog kan voorkomen dat het echt gaat ontsteken. Alvast bedankt!
Kan het ook spruw zijn? Dan kun je namelijk ook steken in je borst voelen, ik spreek uit ervaring. Ook kan het nog een sterke tsr zijn, maar die voel je dan meestal wel in 2 borsten. Volgens mij is het bij een borstonsteking zo dat je vaak een rode plek kunt zien, of een harde plek voelen in je borst. Maar daarin ben ik geen ervaringsdeskundige (gelukkig) .
Geen idee of het spruw kan zijn?! Ik heb nu al de hele morgen een licht gloeiend gevoel aan mijn tepel maar aan mijn dochtertje heb ik tot nu toe nog niks gemerkt. Pfff... Wordt er wel een beetje peu nerveu van hier!
Ik heb het ook gehad, nu nog een beetje en ik heb het behandeld als spruw inderdaad, het begon bij mij dus baby had niks, later wel ineens en toen heb ik actie ondernomen, beetje laat voor mij want ik verging van de pijn ondertussen... Dus, ik zou gaan smeren met anti schimmel creme, beter te vroeg dan te laat
Toevallig moet ik morgen al langs mn huisarts, dus ik ga het meteen aankaarten! Die ene dag maakt dan toch niet echt uit lijkt me? Bedankt voor de reactie's hoor!
Dat komt dan goed uit en ik zou het zeker aankaarten bij de ha! Als het spruw is, krijgen jullie allebei een middeltje waarmee je het kunt behandelen. Het kan hardnekkig zijn, dus volhouden met smeren! Succes ermee.