Een paar maanden geleden belden ze me van een bedrijf wat een schoonmaakapparaat heeft waarmee je banken, matrassen en noem maar op schoon kunt maken. In eerste instantie een afspraak gemaakt voor een demonstratie maar er wel bij gezegd dat ik zeker het geld niet had om zo'n apparaat te gaan kopen. Dat maakte niet uit zei die vrouw. Daarna kon de afspraak niet door gaan en begon ik toch wat te twijfelen dus heb een poosje het telkens uitgesteld dat het niet uit kwam. maar ze bleven maar bellen, dus heb uiteindelijk toch maar een afspraak gemaakt en ze komen straks om 11 uur. Nou zegt alleen mn schoonmoeder net dat die lui hele agressieve verkoopmethoden gebruiken en dat ik heel erg uit moet kijken dat ze me niet toch zo'n ding aansmeren. ik had zoiets van ja ik doe dat gewoon niet joh, maar begin m nu toch te knijpen dat ik straks zo'n griezel hier op de bank heb zitten. Heeft iemand ervaring met zo'n demonstratie en zijn ze idd zo opdringerig?
Ik heb niet echt ervaring en zou persoonlijk niet zitten wachten in zo iemand over de vloer aangezien je er toch al zeker van bent dat je het niet wil kopen. Zou gewoon erg duidelijk zijn en echt duidelijk (en vaak) NEE zeggen! PS Tip voor de volgende keer: Maak gewoon die afspraak niet
ik heb eht er ook nog ff met iemand anders over gehad en toch maar afgebeld. kreeg helaas wel een antwoorapparaat dus heb het ingesproken dat ik er vanaf zie. Ga voor de zekerheid straks maar een poosje weg, anders staat ie misschien alsnog voor de deur.
Als die persoon echt de vlekken uit mijn bank kan halen, mag je hem hier wel heen sturen Tot nu toe heb ik alleen bewezen dat ik vlekken kan maken...