Goeie morgen! Vandaag ben ik 17weken en 2dagen zwanger.. ik voel al een tijdje in mijn buik "dat er iets gaande is" en ik heb ook al "bubbeltjes" gevoeld... 3 dagen geleden begon ik echter "hardere klapjes" te voelen... en gisteren riep ik mijn vriend eventjes.. die legde zijn hand op mijn buik en hij zei ook dat hij een "klopje" voelde... Kan dit eigenlijk al wel? Mijn moederkoek ligt aan de achterkant dus de gyna zei wel dat ik sneller iets zou voelen...
Kan wel hoor!! Rond die tijd voelde mijn vriend onze beeb ook voor t eerst mooi he! Nu word t steeds duidelijker en harder. Geniet ervan!
Kan wel degelijk! Wij hadden dat tussen de 16 en 17 weken. Vonden we ook al zo belachelijk vroeg, maar we wisten het echt zeker! Zelf voelde ik haar al rond de 13 weken. Ik kon haar rond de 20 wenen door mijn buik heen zien bewegen, dan verschijnt er een bultje wat na een halve seconde weer weg is. Er zijn ook meiden die pas tegen 25 weken zelf iets voelen en ook dat schijnt normaal te zijn. Wij gaan er maar vanuit dat wij alles gewoon vroeg doen... Behalve de geboorte hoop ik!
Ja hoor dat kan. Hier manlief ook rond de 17 weken de kleine voor het eerst gevoeld. Inmiddels gaat mijn hele buik heen en weer haha.
kan wel hoorde ik alleen mijn vriend voelt jammer genoeg nu nog steeds niets dus wij moeten nog even geduld hebben
Ja hoor Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine met iets meer dan 16 weken en mijn vriend een goede week later ook al buitenaf. Deze zwangerschap was ik zelfs pas 16 weken toen hij het al kon voelen (ik een week eerder zelf).
Kan heel goed, ik ben nu zwanger van de eerste en wij voelde hem voor het eerst schoppen met 14w6d. Een paar flinke trappen en er waren er zelf flink verbaasd over! De weken daarna hebben we hem niet meer zo goed als die keer gevoeld... Maar was wel erg bijzonder !
Super leuk! Na die eerste "echte" stampjes heeft het wel een tijdje geduurd voor ik er terug voelde (2 dagen!) kan dit?