Beste Forummers, Ik heb sinds gister een positieve test in handen! Natuurlijk heel erg blij. Nu wilde ik vandaag weer testen en de kruidvat en etos testen gaven een lichte streep maar zonder te turen wel te zien. Ook gaf de earlytest van CB Zwanger aan! Nu deed ik, ook een CB weekindicator test, deze gaf in grote letter Niet Zwanger aan... Natuurlijk zijn de andere testen positief, maar dit maakt mij toch onzeker.. heeft iemand dit ook gehad? Ik zit nu rond 9/10 DPO Groetjes
Bedankt voor je reactie! Gelukkig dat stelt mij gerust haha. Weet jij toevallig of rond 9/10 dpo het normaal is dat de streep zo licht is? Sorry voor de vragen, maar het is allemaal vrij nieuw voor mij haha!
Heel normaal. Je lichaam maakt pas hcg aan na de innesteling en het duurt een dag of 2 voordat het zichtbaar is in je urine, en de innesteling is vaak tussen dag 5 en dag 11. Dus deze testen zijn helemaal normaal.
Gefeliciteerd! Die testen met weken worden pas later positief. Je zult zien dat als je hem op je NOD doet, hij wel positief is