Tripp trapp vraagje!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by klarinet, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    We zijn aan het rondkijken voor een kinderstoel voor Milan. Nu vind ik zo'n tripp trapp toch wel het mooiste (en het duurste, hihi!!).
    Maar wat mij opviel (heb het even nagemeten) is dat de beugel niet onder het tafelblad komt maar ertegen aan. We hebben namelijk een vrij dik tafelblad. Nu vraag ik me af of het wel zo handig is dat die beugel tegen de tafel aanstoot? Zit hij daardoor niet te ver van de tafel af? Wat zijn jullie ervaringen? Of hebben jullie tips??

2. LvB

LvB Actief lid

Jan 21, 2008
    188
    0
    0
    Hoi,

De beugel zit bij het buikje. Dus als die beugel er niet zou zitten, dan zou de stoel ook niet veel verder naar voren kunnen.

En als ze groter zijn kan je de beugel er gewoon afhouden.

Gr.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

volgens mij is dit wel bij iedere tafel. Hier dus ook.
    Als ze netjes kunnen zitten dan heb je er geen last meer van dan gaat de beugel weg.
    Wij vonden zo een tafel met blad een onding want hij staat een beetje massaal in ons kleine huisje.
    Is net wat jij wilt.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Bij ons komt die ook tegen de tafel aan.
    Maar anders zou het tegen het buikje van me dochter komen.
    De tripp trapp kan in iedergeval een stuk verder onder de tafel dan een stoel met blad, dat is zo'n sta in de weg.

5. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Ik heb ook een tripp trapp en ben er erg blij mee. Hij komt inderdaad met de beugel tegen de tafelrand aan, maar daar heb ik weinig last van.
    Ik heb 'm trouwens via Marktplaats. Voor 50,- had een een tripp trapp stoel die er nog als nieuw uitzag. Ik heb me haast nog afgevraagd of die mensen de stoel wel gebruikt hebben ;)

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Wij hebben ook een tripp trapp en een tafel met een breed blad.De stoel past er niet onder en ons manneke heeft zich een keer tegen de tafel afgezet en is toen achterover gevallen met zijn hoofd tegen de raam.(Ik lette even niet op omdat ik iets moest pakken)We zetten hem nu een stukje verder van de tafel af.Maar verder is het een super stoel
    http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/153848-trip-trap-stoel.html
    Ik heb daar toen een topic over geopend veel reacties gehad over de rtipp trapp

Share This Page