Je zou ook de fysio kunnen bellen. Dat kan zonder verwijzing. Ik weet niet hoe je verzekerd bent maar meestal worden een aantal bezoekjes vergoed.
met bewegen doet wel pijn en vooral ik al opsta om te lopen . had het net gedaan en diep inademen doet het geen pijn bij uitademen wel
kzou ff aankijken, bij mij verdwijnt het meestal na een paar dagen. heb al maanden pijn in mn nek, ene dag erger dan andere maar ik vind het net niet erg genoeg om de dokter te bellen (kan nog mn bed uitkomen zeg maar)
ik had me rug beetje gekraakt en de volgende dag gelijk rugpijn. ik ga zo douchen hoop dat het beetje weg trekt
Lijkt mij ook idd spierenkwestie. Rustgeven en lekker warme douche erop evt wat tijgerbalsem of midalgan. Succes ermee.
nou ik had gisteren fijn gedoucht na het douchen viel de pijn wel mee maar kreeg toch masage van me man die had tijgerbalsem erop gedaan . daarna had ik klein beetje last van. nou de volgende dag dus vandaag heb ik er weer erg last van net als de 1ste dag pffff met slapen ging al zo moeilijk omdat ik steeds moet draaien en draaien en dat deed best pijn
Bij mij was hoge rugpijn een rib die vast zat. Na kraken bij de fysio ( wat heerlijk was trouwens) was alle pijn verdwenen Dan het pijn doet bij het ademen was bij mij dus om het vast zat. Het straalde door naar middenrug en zelfs mijn borstbeen. Ik heb er trouwens weken mee gelopen. Niet nodig, dus misschien kun je meteen even langs de fysio gaan. 1 met manueeltherapeut.
Ik zeg een belletje naar de dokter, je klachten overleggen en dan krijg je van hem/haar wel te horen of het verstandig is om langs te komen of niet. Die heeft er vaak wel voor gestudeerd. Klachten gaan vergelijken hier lijkt mij een beetje onzinnig.
Zou kijken afhankelijk van hoe erg de pijn is afwachten tot maandag. Is het niet te hebben huisartssenpost bellen. En de enige die dat kan inschatten ben jij zelf. Misschien dat iedere dag warm douchen en daarna lekker laten insmeren met tijgerbalsem je het weekend wel kan doorhelpen. Succes