oh wat ben ik ook een muts Maandag heeft mijn dochter een kinderfeestje, voor het eerst meteen na schooltijd. Ouders gaven op het kaartje aan dat de kinderen worden opgehaald door hun. Maar nu vraag ik me af. Zouden jullie een kado meegeven aan kind en haar pas 17.00 uur halen zoals afgesproken of toch gewoon 14.30 even op het schoolplein staan en san pas het kado geven aan dochter (en veel plezier wensen). Ik neig naarhet laatste maar is dat niet gek? Ik ben bang dat mijn dochter anders ook het kado vergeet mee te nemen
Het kan allebei, een van tweeen is het raar. Net wat jezelf wil en wat je kind wil. En een andere optie: je kunt het cadeau ook 's morgens al aan de ouders van de jarige meegeven.
Als mijn kind een feestje meteen uit school heeft stop ik meestal het cadeautje in de schooltas. Nog nooit hebben ze het vergeten. Soms koop ik op de dag van het feestje pas het cadeautje, dan zorg ik dat ik bij school sta als de school uitgaat. Het kan dus gewoon allebei. Geen van beide is 'raar'
Hangt hier een beetje van het cadeau af. Meestal gaat het er hier op school niet zo zachtzinnig aan toe bij de kapstokken, dus de kans is aanwezig dat het cadeautje niet heel blijft. In dat geval ga ik gewoon naar school om na schooltijd het cadeau mee te geven, en dan neem ik meteen haar schoolspullen mee naar huis. Dan hoeft de ander er niet om te denken dat ze al hun spullen weer meenemen na het feestje.
Kan allebei hoor. Als ik het kadootje heb loop ik niet meer naar school, anders sta ik wel bij school te wachten als ze uit zijn. En andere moeders precies zo
Ik zou er zelf voor kiezen om na schooltijd nog even naar het schoolplein te gaan om het cadeautje te geven en je dochter veel plezier te wensen. Mijn dochter heeft vandaag ook een kinderfeestje direct na schooltijd (hebben continurooster). Ik moet werken, maar mijn schoonmoeder is om 14.15 uur nog even naar school gelopen voor het cadeautje . Toch een fijn gevoel vind ik...
Ik zou ook naar school lopen mrt het cadeautje, veel plezier wensen en weet je zeker dat ze goed demiddag in gaan.