Kinderfeestje vraag..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Emm27, 11 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    oh wat ben ik ook een muts
    Maandag heeft mijn dochter een kinderfeestje, voor het eerst meteen na schooltijd. Ouders gaven op het kaartje aan dat de kinderen worden opgehaald door hun. Maar nu vraag ik me af. Zouden jullie een kado meegeven aan kind en haar pas 17.00 uur halen zoals afgesproken of toch gewoon 14.30 even op het schoolplein staan en san pas het kado geven aan dochter (en veel plezier wensen).

Ik neig naarhet laatste maar is dat niet gek? Ik ben bang dat mijn dochter anders ook het kado vergeet mee te nemen

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Het kan allebei, een van tweeen is het raar. Net wat jezelf wil en wat je kind wil. En een andere optie: je kunt het cadeau ook 's morgens al aan de ouders van de jarige meegeven.

3. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Als mijn kind een feestje meteen uit school heeft stop ik meestal het cadeautje in de schooltas. Nog nooit hebben ze het vergeten.
    Soms koop ik op de dag van het feestje pas het cadeautje, dan zorg ik dat ik bij school sta als de school uitgaat.
    Het kan dus gewoon allebei. Geen van beide is 'raar'

4. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.906
    386
    83
    Ok bedankt!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hangt hier een beetje van het cadeau af. Meestal gaat het er hier op school niet zo zachtzinnig aan toe bij de kapstokken, dus de kans is aanwezig dat het cadeautje niet heel blijft. In dat geval ga ik gewoon naar school om na schooltijd het cadeau mee te geven, en dan neem ik meteen haar schoolspullen mee naar huis. Dan hoeft de ander er niet om te denken dat ze al hun spullen weer meenemen na het feestje.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Kan allebei hoor. Als ik het kadootje heb loop ik niet meer naar school, anders sta ik wel bij school te wachten als ze uit zijn. En andere moeders precies zo :)

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik zou er zelf voor kiezen om na schooltijd nog even naar het schoolplein te gaan om het cadeautje te geven en je dochter veel plezier te wensen. Mijn dochter heeft vandaag ook een kinderfeestje direct na schooltijd (hebben continurooster). Ik moet werken, maar mijn schoonmoeder is om 14.15 uur nog even naar school gelopen voor het cadeautje ;). Toch een fijn gevoel vind ik...

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Ik zou ook naar school lopen mrt het cadeautje, veel plezier wensen en weet je zeker dat ze goed demiddag in gaan.

Deel Deze Pagina