Twijfel vraagje over bestelling in winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 27 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    hoi hoi,

Even een vraagje hier.

Ik heb 1,5 week terug bij een woonwijk aangegeven een bepaalde lamp te willen hebbben. Zij verkochten dat merk dus ze ging hem voor mij bestellen. Ik heb m’n naam en telefoon nummer achter gelaten zodat ze me konden bellen als die binnen was. Nog niks betaald.
    Ik dacht vandaag laat ik ze op Facebook even een berichtje doen wanneer ze verwachten mijn lamp binnen te krijgen. Krijg ik dit als reactie.

In de orderbevestiging staat dat deze bij hk op is en pas begin juli weer binnen komt. sorry,

Verder niks, dus ik heb geantwoord dat ik er dan toch van af zie. Ik zit nu toch nergens aan vast? Aangezien ze het wel over een orderbevestiging heeft. Ik ga toch niet zo lang op wachten. Vond het ook niet netjes dat ze me er niet even over heeft gebeld.
    Ze heeft nog niet weer geantwoord op mijn reactie.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Hebben ze hem al besteld dan? Zo nee dan zit het wel goed. Zo ja dan heb je eigenlijk een overeenskomst gesloten.

3. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Ja ze bestelde hem waar ik bij stond.

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Lijkt mij geen probleem. Je hebt sowieso een zichttermijn, waarbinnen je een product kan retourneren.
    Maar in dit geval kan zij de bestelling vast ook nog cancelen.

Zonnestralen en Mamamijn vinden dit leuk.
  5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Zichttermijn is alleen bij koop op afstand.

Ik zou het gewoon vragen of je het kan annuleren. Uitleggen waarom snappen ze vast wel.

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Je hebt gelijk, ze heeft hem in een winkel zelf laten bestellen.

Ik zou ook even op de website van die winkel kijken wat hun voorwaarden zijn. Sowieso ook annuleren, maar misschien staat in hun voorwaarden nog nuttige informatie.

Deel Deze Pagina