Kun je bij 18 weken nou al op de echo zien wat het wordt? Of niet? want ik was gisteren bij de spoedecho in het ziekenhuis... en vroeg er al stiekem naar, maar ze zei ik kan het nog niet zien.. Want ze keek wel tussen de beentjes. klopt dat???
Ik denk dat ze er bij een spoed echo niet echt goed naar willen kijken,,Daar kijken ze echt alleen naar de gezondheid van het kindje denk ik..Mischien dat ze daarom zei nee ik kan het niet goed zien, omdat ze niet goed heeft gekeken??
Ja ik vroeg er wel naar of ze het wou doen, ze zei ik kan er wel even naar kijken maar volgens mij wou ze het gewoon nog niet zeggen. Mijn vriend had ook die vermoeden, nou ja dan wacht ik gewoon nog 2 weekjes dan is me mams er ook bij. Want ze heeft wel uitgebreid gekeken en daarna wou ze als nog ook nog een inwendige echo maken, en toen zagen we de baby van de onderkant, maar ik kon niet goed zien.
Als de baby er goed voor ligt moeten ze het echt wel kunnen zien... Ik heb een echo gehad vorige wk (was toen precies 18wkn zwanger) en het was overduidelijk te zien dat het een jongetje is.
Hier met 17w6d een geslachtsbepaling en daar was al duidelijk op te zien dat het een meid was. Inmiddels 3x bevestigd.
mijn schoonzus heeft ook met 18w zo'n echo laten doen en je zag duidelijk dat het een meisje wordt. dus denk dat zij het gewoon niet kon zien.
Normaal moet je het kunnen zien vanaf 16w maar dan moet je ukkie normaal wel goed liggen. Sommige mensen zien het pas bij 18w, sommigen pas veel later. Ligt eraan hoe je ukkie ligt natuurlijk. Ik zag zelfs onlangs in 'babyboom' op tv een koppel die ervan overtuigd was een zoon te krijgen en alles daar al hadden op afgestemd en uiteindelijk toch een dochter bleken te hebben bij de geboorte...
Als het goed is moeten ze het dan wel kunnen zien. Maar ja, dat zal niet bij iedereen hetzelfde zijn. En misschien twijfelde ze te veel (in de haast) dat ze het niet durfde te zeggen. Nog even wachten vrees ik..! Spannend hoor!
ik heb met 17 weken een geslachtsbepaling laten doen en was duidelijk een meisje. toevallig was ik vorige week ivm spoedecho in het ziekenhuis en ook daar werd weer bevestigd dat ze een meisje is.
je kan het met 15 weken al zien als je kindje gunstig ligt.. ik dee altijd pret echo met 16 weken, en velen die ik ken ook, en geslacht was altijd goed te zien, en bij nog niemand ie ik ken fout bepaalt