Je zet je het hele jaar in voor je gezin dan is het toch niet erg als je in je vakantie een dag iets gaat doen zonder gezin? Misschien zeg je achteraf het was niet nodig geweest maar nu heb je wel dezelfde start als de rest van de groep en hoef je niet te denken wat je allemaal gemist hebt. Misschien kan je ook de avond ervoor gaan en 1 nachtje thuis slapen als dat dichtbij is?
Ik zie dat toch anders. Werk mijzelf het hele jaar 3 slagen in de rondte en 1 keer (soms 2) keer per jaar gaan we met het gezin met vakantie en is er echt even tijd voor het gezin. In het dagelijkse leven zitten we zo in ons normale ritme dat echt tijd voor elkaar er soms bij in schiet.
Misschien zeg ik iets dubbel want niet alles gelezen maar ik zou met z’n allen gaan. Man en kinderen een lekker dagje Amsterdam. Jij naar de opleiding. Ik weet niet waar je in Amsterdam moet zijn maar gok ik het goed als het de VU is? Dan zou ik je door je man af laten zetten. Is het in een buitenwijk dan zou ik man afzetten in het centrum en jij de auto mee. Als zij in het centrum zijn hebben ze toch geen auto nodig. En als jij bekaf bent van die dag kan je man mooi terug naar jullie vakantieplek rijden.
De eerste helft is introductie, de tweede helft een praktijkles. Het onderwerp van de les is "aanhappen" en we moeten een donkere lippenstift en een spiegeltje meebrengen Geen idee wat we precies gaan doen maar het lijkt me nu al fantastisch!!
Met zn allen naar Amsterdam zou kunnen, maar onze kinderen worden niet heel vrolijk van 2,5 uur aaneengesloten in de auto. En we zouden dan met zn allen echt héél vroeg weg moeten zodat ik op tijd ben. Maar ik vind in mn eentje met de trein wel heerlijk relaxed. Denk dat ik die dag meer uitrust dan op een normale vakantiedag Ik kom trouwens echt praktisch langs ons huis, we wonen in Utrecht. Maar de avond ervoor thuis gaan slapen lijkt me dan wel weer ongezellig. En ik vind het niet erg om een keertje zo vroeg op te staan.
Ik zou gewoon gaan, zo’n eerste dag is gewoon leuk en belangrijk! Daarbij is het echt maar 1 dag, die voor jezelf en de toekomst belangrijk is. Je hebt al veel dingen gelaten voor het reilen en zeilen binnen jullie gezin. Dit is wat je graag wil, en niet blijven stilstaan. Je man moet maar denken: Happy wife Happy life