Er zitten hier nogal wat creatieve dames, misschien is het leuk om in dit topic surprisetips te vragen en geven? Klein beetje eigen belang, want ik ben inspiratieloos . Ik moet 2 surprises maken, 1 gaat wel lukken, maar voor die andere ben ik even inspiratieloos. Het cadeautje is een boek van YouTube-gastje Pewdiepie (paar filmpjes van bekeken, ben ik officieel te oud voor ), het boek heet This book loves you. Wie heeft leuke ideeën? Ik vind het altijd het leukste als de surprise op de een of andere manier te linken is aan het cadeau. Maar als achtergrondinfo: het is voor een knul van 12 jaar, net begonnen op het vwo. Hij is dol op suffe YouTube filmpjes (obviously...) en star wars. Wie heeft het geniale idee voor een leuke, originele, maar niet te moeilijke surprise?
Super simpel ( misschien te simpel) is een tablet maken.... je kunt die ook kopen bij Big bazar...dan hoef je het alleen maar in elkaar te vouwen en stickers te plakken Je kunt ook dit mannetje van star wars maken van papier mache Bekijk bijlage 482509
Ik zou gaan voor een ruimte schip / UFO. Die kun je dan bekleden met aluminiumfolie voor een leuk effect
Maar een ruimteschip heeft natuurlijk helemaal niets te maken met het cadeau en ik vind het juist altijd wel leuk als de surprise + gedicht hinten op wat er in zit. En dan kom ik zelf idd ook niet verder dan een tablet.
Een hart? Wel heel simpel en misschien niet echt geschikt voor een puber, maar ook wel weer grappig als je het leuk verpakt? Hij is gek op dat pewdiepie, het boek hint er naar Of dus inderdaad een tablet waarop je iets typerends van pewdiepie maakt (van het YouTube kanaal of YouTube logo zelf)?