Misschien zijn er dames die een vergelijkbare functie hebben en hun salaris zouden willen vertellen. Het gaat om een commerciële binnendienst functie voor 20 uur. Iets meer of minder uren ben ik ook wel benieuwd naar hoor. Wil je het hier niet delen, dan zou ik een pb ook erg fijn vinden zodat ik toch een klein beetje een richting heb waaraan ik kan denken. Bedankt alvast!
Niet overal is een cao Jo85. TS het speelt ook enorm mee in welke branche je deze functie gaat verrichten. En hoe zwaar de functie is natuurlijk.. Ik zie als salarisadministrateur van meerdere bedrijven nogal uiteenlopende salarissen iig
Inderdaad dit. Het ligt er aan in welke branche je werkzaam bent. Je valt als commercieel binnendienst namelijk onder de coa van de branche waarin je werkt.
Het ligt niet alleen aan de branche, ook aan de functie cq het functienivo. Er zit uiteraard ook onderscheid in een binnendienst functie op HBO of MBO nivo. Ik stuur je PB.
Bedankt voor de PB tjes dames. In ieder geval een beetje een richtlijn. Tuurlijk zal het per bedrijf verschillen, maar ik had echt geen idee. Ik heb altijd 32+ uur gewerkt.
Andere tak maar werk 21 uur 1590 euro bruto. 26 jaar 2 jaar in dienst. Krijg wel een 13e maand aan t einde van t jaar.