Advies nodig: Solliciteren tijdens verlof

Discussie in 'De lounge' gestart door pasopikschop, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Ik heb even jullie advies nodig. Ben nu ruim 28 weken zwanger en kreeg van de week te horen dat het bedrijf waar ik nu werk er mee gaat stoppen. Dit betekend voor mij dat ik na mijn verlof half februari ander werk moet hebben.
    Wanneer zou het de beste timing zijn om te gaan solliciteren?
    Denk zelf dat het best moeilijk is gezien mijn achtergrond om aan ander werk te komen.
    Baal hier ontzettend van. Maarja een thuisblijf moeder worden lijkt met leuk alleen dan komen we niet meer rond.

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    alvast open sollicitaties sturen en de laatste 6 weken van je verlof actief solliciteren op bestaande vacatures.
    Vervelend voor je zeg!! Heb het zelf 2 keer gehad, vond het balen dat ik niet wist waar ik aan toe was na mijn verlof.

3. tulip

tulip Niet meer actief

wat vervelend zeg!!! Ik zou wel alvast inschrijven bij het cwi, zij kunnen je ook verder verwijzen. Ik stond met 7 maanden zwangerschap op straat. Tot ik bevallen was, werd ik ontheven van de sollicitatieplicht. Pas vanaf wanneer mijn verlof over zou zijn ben ik weer gaan solliciteren. Hij gaf ook aan, dat het voor een zwangere gewoon heel moeilijk is.

Deel Deze Pagina