Even mijn gal spauwen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeem22, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Pfff het zit me niet echt mee geloof ik.

Toen we dit huis kochten wisten we dat er bij een raam ooit een lekkage geweest is. De oude bewoner heeft dit verholpen en het heeft niet meer gelekt..

A fijn sta ik net lekker te strijken en het regende behoorlijk hard buiten hoor ik in ene flink gedruppel... Dus kijk om me heen en zag niets..

Ga weer verder met strijken word het nat onder mijn voeten en jaaa hoor het water stroomt zo van boven het raam ( nog net de muur ) Naar beneden:(:( Wij de VVE gebeld.. En die zegt dat het geen gevel is maar je raam en je raam valt niet onder de VVE:(

Aangezien ze waarschijnlijk in 2006 met het plaatsen van de ramen een rubber vergeten zijn moet dus mijn hele raam er uit en dat gaat behoorlijk wat centjes kosten..

Jeetje zeg wat spaug ik hier van :(

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Das flink kl*te!!! Heb je geen WA verzekering? Misschien dat die iets doen of niet? In ieder geval voor de waterschade binnen? In ieder geval sterkte!

3. 4days

4days Niet meer actief

Balen zeg... :( Hopelijk wordt t niet AL te duur...

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Als ze een rubber zijn vergeten zou ik dat bedrijf aansprakelijk stellen!

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    iemand in mijn familie heeft dit ook gehad en heeft het toen bij de inboedelverzekering opgegeven en werd gewoon vergoed...gewoon proberen;)

6. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Er moet een glasverzekering zijn afgeloten op de opstalverz van je VVE (anders heb je miss meeverzekerd op je inboedel?) Ik mag het niet zeggen (als verz.adviseur) maar gooi er een steen tegen aan of iets dergelijks en zeg dat het tijdens het schoonmaken is gebeurt (met een ladder tegen raam waardoor barst).. Dan is het verzekerd!!

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

oh dat is irri zeg.. hoop dat je iets/ iemand aansprakelijk kan stellen

wij zitten ook met een lek op zolder..(het dak is echt niet meer goed) t komt nu bijna in de hal boven door t plafond naar beneden.. hoop dat het niet meer zo hard gaat regenen... zijn nu druk aan het sparen voor een nieuw dak..

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Dat dachten wij dus ook al:) Maar we wonen op 3 hoog dus die steen word lastig zeker met dubbelglas.. maar die ladder is een optie:)

En het bedrijf aansprakelijk stellen tsjah het is 4 jaar geleden geplaatst toen woonde ik hier nog niet dus ik zou ook echt niet weten wie dat glas geplaatst heeft

9. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    onze ervaring is dat bij de opstal verzekering via de vve bijna alles een uitzondering is, vervelend zeg!!!
    dat berdijf is toch geregeld door de vve die moeten dan toch ook garantie hebben of i.d

Deel Deze Pagina