dilemma vragenlijst

Discussie in 'Babynamen' gestart door StrayCat, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Binnen familie vind ik het niet leuk (tenzij het een tweede naam is misschien) en bij vrienden ook niet. Collega's, kennissen etc zou me niet zo veel boeien.

Ik heb mijn adem ook wel eens ingehouden; binnen de familie is er wel enige overlap van smaak en heb ook nog familieleden die houden van dubbele namen (wat ik zelf trouwens vreselijk vind), zodat ze in een keer twéé mooie namen opslokken! Grrr :p Tot nu toe zijn al mijn eventuele jongensnamen "veilig", maar zijn er wel een aantal meisjesnamen gebruikt, waaronder een favoriet als tweede naam. Zit nog te dubben of wij die dan nog evt zouden willen gebruiken. Eerste namen sowieso niet, al was het maar om de verwarring.

Gelukkig zijn er veel leuke namen in de wereld :p

2. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Ik zou alleen bij goede vrienden die in hetzelfde dorp wonen over een andere naam nadenken.. Bij familie en collega's zou ik gewoon de naam die wij in ons hoofd hebben houden. Nu wonen die ook niet naast de deur.. Ik zou dan wel even de desbetreffende persoon persoonlijk bellen na de geboorte.

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ja zo goed ken ik haar niet. Dus telefonisch contact hoeft voor mij ook weer niet. Bedankt voor je antwoord :)

4. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik zou bij de naam blijven die ik en vl mooi vinden! Er komen nog genoeg kindjes in je kringen.. :)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Alleen bij hele directe familie, verder zou ik gewoon bij dezelfde naam blijven.

Deel Deze Pagina