Hoi hoi, Moet het even kwijt hoor, kreeg vandaag een mail dat mijn dochter is ingeloot om op tv gefeliciteerd te worden door Nienke. Echt ik ben blij als een klein kind, je kunt haar herkennen aan haar piratenoutfit hihi Hier een blije en trotse mama!
Oja, wel handig te vertellen hihi Aankomende vrijdag, nederland 3 op diverse tijdstippen: om ± 07.05 uur, ± 08.15 uur, ± 09.55 uur, ± 12.55 uur en ± 14.45 uur.
Oh wat leuk zeg... Wij hebben het hier altijd op staan met de kids... Al vind ik dat meisje die dat zingt en dans een beetje irritant haha
Haha nee het is echt uitgeloot hoor. Maar ze word er ingelast Suzy hier ook zo'n verschrikkelijk irritante overdreven meid is dat meisje haha staat geen seconde stil.
Maar m'n dochter vind dat irritante overdreven gedoe juist prachtig hihi Ik geef het op, volgens mij is het ingeloot. Heb het nog maar even veranderd.
Oow wat leuk! Ga ff kijken dan vrijdag. Kids kijken in de ochtend altijd wel even naar zappelin dus het zal me niet ontgaan
Ja ik ook al 5 jaar, had het ook echt niet verwacht! Doen zoveel kinderen mee ieder jaar. Daarom was vanmorgen ook de verrassing zo groot toen ik het mailtje kreeg. Ook fijn dat ik het van tevoren weet zodat iedereen kan gaan kijken en opnemen hihi
whahaha Timo vind haar fantastisch doet uitgebreid mee ik vind haar er wel slechter uitzien dan voor de verandering zeg maar...wallen onder de ogen enzo whaha
Wat leuk! Alvast congratz!! Hier word ook altijd enthousiast meegezongen en gedanst! Helemaal nu met het nieuwe liedje, jarige job, jarige jet.............