Wie weet er misschien een makkelijk en handig boek waarin beschreven staat hoe je zelf lekkere en mooie kindertaarten kunt maken? Ik vind genoeg boeken op bv Bol maar de recensies zijn zo wisselend.... Misschien hgeeft er hier iemand ervaring mee, ik ben maar beginnend maar zou heel graag zelf taarten voor mijn kinderen willen maken voor hun verjaardag en andere speciale gelegenheden... Dus wie heeft er een aanrader voor kindertaarten?
Boeken van debbie brown. Heb er 3 in de kast staan, 1taart van gemaakt. Zitten ontzettend duidelijke beschrijvingen bij de taarten.
Ik ben een half jaar terug begonnen maar zelf vind ik you tube een uitkomst in combinatie met deleukstetaarten.nl forum... Daar kun je werkelijk alles vinden..
Moet vooral echt makkelijk zijn....ben wel creatief, maar heb nog nooit een taart gemaakt/gedecoreerd
Mijn advies: volg een keer een basisworkshop en leef je daarna uit met behulp van youtube en www.deleukstetaarten.nl (forum). Ik denk namelijk niet dat je echt superveel aan een boek zal hebben..
Ik had een keer een boek van de bieb geleend, volgens mij heette het de feestelijke kindertaarten? Op de voorkant stond een leeuw. Dat was een simpel boek.
debby brown of in NL wendy slagwein of petra nogwat. en anders heel veel youtube kijken, zo heb ik het ook geleerd.
Wij verkopen momenteel die delen om taarten te leren maken/decoreren eerste deel is 1,50 daarna worden ze 5 euro. het eerste deel is erg geschikt met het basis recept wat decoreertips en er zit glitter en 2 uitstekers ( vlinders) bij.. Het is onlangs ook op tv geweest. Heb hem hier zelf ook liggen omdat uitstekers best duur zijn ( vind ik ) en samen met de glitter ik veel meer kwijt was geweest dan 1,50. ikzelf ga niet de hele serie kopen maar delen die ik interesant vind ook aangezien er 99 delen komen en ik al veel in huis heb maar voor een starter is het een leuk boekje met duidelijk uitleg en grote foto's. En nee heb zelf geen aandelen erin haha
Sylvia90, dat boekje heb ik inderdaad ook in huis, gekocht bij de supermarkt. Vandaar ook mijn interesse in het zelf maken van een taart. Hier kosten de mooie taarten echt heel veel geld als ik ze op bestelling laat maken en anders kom ik weer uit op een slagroomtaart...niks mis mee, maar wel elke keer hetzelfde.