Hi dames! Voor vaderdag wil ik graag een mooie foto van onze dochter laten afdrukken op hout, ik denk aan 20 x 30 of 30 x 40 cm. Ik google wat rond, maar zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel leveranciers en sites die dit doen. Wie heeft er ervaring? Waar heb je besteld, is het mooi geworden, wat voor soort hout heb je gekozen, was het duur, hoe was de service etc. etc. Bedankt! Martini
Geen ervaring maar het is getest 😉 http://www.vergelijkcanvas.nl/wp-content/uploads/2014/10/VC-nationale-foto-op-hout-test-2014.pdf
Ik heb 2 foto's van photogift en ben er zeker erg tevreden mee, kleuren zijn mooi, het is keurig ingepakt en was telkens vlot in huis. Na bestellen alleen grote radiostilte en geen het is verzonden bericht des te groter de verrassing toen ze de eerste keer na 2 dagen al oo de stoep stonden en de tweede keer zelfs na en dag al.
Ik heb deze heel groot laten afdrukken! Super blij mee!! Op steigerhout, bij Timberprint. Je betaald meer als voor een foto op canvas, maar ik vind het het geld zeker waard!
Dank je, wat lief! En deze foto heb ik s'ochtends vroeg even snel gemaakt Voordat ze uberhaubt had gegeten, haha!
Ik heb het bij de hema laten doen, erg tevreden mee! Wel heb ik daar de duurdere soort genomen, ook geschikt voor buiten. Daar zouden minder noesten in zitten.
Heel mooi. Wij hebben een familiefoto af laten drukken op hout, is echt prachtig geworden. Geen idee waar trouwens, dat heeft m'n schoonzus geregeld.