Aaaaargh... te druk bezig geweest hier. Heb helemaal geen kraamkado besteld voor de kleine van mijn schoonzus die rond 15 jan is uitgeteld. Voor de eerste had ik een efteling canvasdoek met naam en geboortedatum er zelf opgeschilderd. Ik kan in de webshop helaas geen doeken meer vinden???? Hebben jullie ideeën voor een alternatief? Weet niets van jongen of meid trouwens.
Enkele ideetjes: Letters van de naam , met stof bekleden Een wit stoeltje van de Ikea kopen, erop de zitting het geboortekaartje schilderen, Een gepersonaliseerd boekje van woezel en pip Een vlaggenlijn met de naam erop Voor een meisje een armbandje met de naam, Veel suc6
JAaa het boekje van Woezel en Pip Iets met naam is sowieso leuk Romper met zelfbedachte tekst, ff Googelen, is heel makkelijk om te maken. Klok met geboortekaartje erin, weet niet hoe je dat maakt maar heb het al bij meerdere mensen gezien, ziet er erg leuk uit.
Weet niet of je zelf iets wilt maken maar bij Tante Kee hebben ze hele leuke kraamkadootjes. Bv een muziekdoosje van het geboortekaartje nagemaakt.
Ik maak vaak een badcape met naam en leuk figuurtje erbij.. is intussen mijn "handelsmerk" Succes met iets leuks bedenken/maken/vinden
of een lekkere dikke wikkeldoek met zijn naam of badjasje. naam slinger is ook erg leuk en kan nog jaren gebruikt worden met zijn verjaardag! als je een half uurtje tijd heb heb je zelf ook een luier taart gemaakt. koop 1 pak luiers en rol de luier strak op, lintje erom, knoopje erin klaar. maak de taart uit 3 lagen en iedere laag weer met een groot lint vast zettten ronddom. leuk inpakken en evt nog rompers, knuffels ofzo erbij stoppen en doorzichtige folie eromheen