Een gekke vraag misschien. Ik heb een stofzuiger met zak. Ik heb ook van die geurstaafjes van de aldi die ik dus in de zak doe, om het lekker te laten ruiken, maar niks, noppes, nada. Het werkt niet, ik ruik niks. Waar ligt dat nu aan? Of moeten ze niet in de zak?
Ik weet welke je bedoeld, en ik vind ze ook amper effect hebben. Je kunt ook een beetje waspoeder opzuigen, dan heb je ook een heerlijke geur in je huis. Welke ik zelf altijd heb zijn die van Brise. Er zitten er drie in een pakje en per stuk verpakt in plastic. Het zijn een soort zakjes met natte drap erin wat heerlijk ruikt. Deze zijn het: Brise Stofzuigerverfrisser Lily of the Valley 3 stuks - Makro Nederland
Ik had ze vroeger van Brise en die roken heerlijk en de geur bleef ook lang. Met die van de Aldi ben ik niet bekend.. Nu zuig ik een beetje waspoeder op,al merk ik wel dat deze geur niet zo lang blijvend is als die van Brise.
Ik had ze ook van de aldi. Man wat een putlucht. Ze roken zo sterk dat je het gewoon proeft. Misschien zaten alle geurtjes van jullie in die van mij.
Ja, die van Brise ken ik wel, die zijn goed, wasmiddel helpt hier niet, maar het ligt dus aan die staafjes? Nou dan gaan die straks de vuilnisbak in, jammer: goedkoop is in dit geval wel duurkoop
Ik deed altijd wat geurolie in het rooster van de stofzuiger, door de warmte gaat de olie ruiken en ruikt je huis ook weer lekker
Die van de Aldi vind ik inderdaad ook niet goed geuren. Ik haal ze tegenwoordig bij de Action. Ideaal! Ik zuig ze gewoon op met die slang tijdens het stofzuigen.
Nou ga ik twijfelen: heb ik ze nu van de Aldi of van de Action? (heb ze 2 mnd terug gekocht) ze zijn van het merk Blinq en ik heb rozengeur.
Heb geen flauw idee welk merk het is wat ik heb maar weet wel dat ik die van de Aldi vies vind en snel uitgewerkt is en die van de Action werken hier prima. Maar heb je misschien ook niet van die geurloze zakken? Die bestaan toch ook? daar komen geen vieze geurtjes door heen dus misschien ook geen lekkere geurtjes? Hahah ik zeg maar wat
Bestaat dat??? Nee, ik denk het niet, zijn van de action. Ik gooi ze zo wel achter het roostertje, als ik de zak zo vervang.
Ik zuig altijd wat was poeder op. Lijkt net of ik heel het huis heb gewassen als ik heb gestofzuigd 😂
Wat ik altijd doe is een geurzakje waar ik niks meer van ruik in de kamer of keuken open knippen, spul in de zak mikken, en zuigen. Heerlijk
Nou dames, bedankt voor de tips: ik heb 2 opengeknipte geurstaafjes in het rooster gedaan en 1 opengeknipte in de zak. Het ruikt nu heerlijk naar rozen!
Die van Brise zijn echt geweldig. Ik krijg spontaan zin om te stofzuigen. Maar dat is een beetje gek om te doen hier op mijn werk.
Nee, want ik heb nog geen 2 weken geleden een nieuwe zak er in gedaan met geurstaafjes, hij was nog niet eens vol. Zaten wel veel dennennaalden en 3 grote spinnen in, dus vandaar dat ik hem eruit wilde hebben