Hoi Dames, In het verleden is er wel eens een topic geweest over Nintendo DS games maar kan deze niet meer terug vinden. Er zijn inmiddels zoveel games voor de Nintendo DS maar ik vraag me af welke games nu ook echt de moeite waard zijn. Professor Layton heb ik gespeeld/speel ik en vind ik heel erg gaaf, Dragon Quest vind ik ook een erg leuk spel. Maar wat zijn nu nog meer spelen die echt de moeite waard zijn voor op de Nintendo DS? (genre maakt me niet zo veel uit want vind bijna alle soorten spellen wel leuk, actie, avontuur, puzzel etc)
Ik vind de zylom games leuk voor op de DS & ook Layton idd.. Verder is MARIO natuurlijk met stip favoriet
ik zit te denken om een nintendo DS te kopen, maar vind ze vrij duur als ik er dadelijk niets mee doe. Hoeveel spelen jullie ermee?
Ik heb hem nu sinds kerst vorig jaar, en ondanks dat hij soms een paar maanden in de kast blijft liggen vind ik het toch een erg leuk doen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik er een R4 kaart bij heb, hierdoor kan ik spellen downloaden dus dat scheelt een hoop geld . Vooral nu het wat kouder/natter weer wordt vind ik het heerlijk om soms even lekker met mijn DS op de bank te hangen, savonds als mijn man achter de comp/tv zit, zit ik lekker een spelletjes te spelen. Bij mij zijn het echt fases (vooral als ik een nieuw leuk spel heb ) dat ik er heel veel mee speel, maar ik zou hem echt niet weg doen daarvoor vind ik hem te leuk
Dat is bij mij dus exact hetzelfde. Mario is bij mij favo, heb nu M&S at the olympic winter games en die vind ik weer errug leuk! Verder: Prof. Layton (moet de 3e nog binnenhalen) The legend of Zelda Nintendogs-Labrador Brain Training & More Brain Training Hidden Objects Scribblenauts (moet de nieuwe nog donwloaden) Trauma Center-Under the knife Ik wil nog graag Art Academy, maar ik krijg er maar geen een gedownload die werkt. (dus als iemand een link heeft...pb'tje??? )
Heeyyy meis, alles goed? M&S olympic winter games vond ik inderdaad erg gaaf, inmiddels uitgespeeld Zelda, ook uitgespeeld. Nintendogs, verbod door manlief olympic winter games, helaas mijn brein is een hopeloos geval met of zonder training. Scribblenauts, heb ik heel kort gespeeld maar dat is wel een goede om te downloaden! Hidden Objects, ken ik niet zal ik ook eens even gaan downloaden Wat betreft Art Academy, ik heb helaas ook nog geen werkende download gevonden, maar als ik hem heb zal ik je een pb-tje sturen. Zag net in het intertoys krantje ook het spel Natalie Brooks geen idee of het wat is.
ik speel er altijd puzzelspelletjes op of dingen zoals 10voor taal en brain training etc . ben niet zo van het uren spelen. mario vidn ik ook nog wel erg leuk om te doen maar heb der eigenlijk geen tijd voor. meestal speelt alciia er op en dan speelt ze dora en diego en moet bekenne dat ik Petz puppy zelf ook wel leuk vind haha erg handig zon R4 kaartje
kijk en zoek eens op internet,als jij een r4 kaart haalt scheelt je dat enorm in de kosten! en kun je gewoon je spellen voor niets ophalen
Ja met mij is alles prima meis! En met jou?? En de kleine? Natalie Brooks ken ik helaas niet...zal eens gaan Googlen!
Bij mij ook fases maar ik heb hem ook al 3 jaar En idd wanneer er een nieuw spel is dan speel je toch wel wat vaker.. Ik heb ook een kaartje er in, zodat ik gedownloade spelletjes kan spelen.
Ik snap van dat spel geen sikke-pit! Misschien ook omdat ik me niet er in heb verdiept.. Jah dat spel wil ik ook!! Dus een linkje mag ook naar mij
Ik was helemaal blij, ik had de nieuwe Professor Layton gedownload speel ik 10 minuten loopt dat stomme spel vast Moet hem dus weer opnieuw gaan downloaden... @ Lucia, hier ook alles prima hoor al zitten Jamila en ik momenteel ziek thuis, maar volgens mij heeft iedereen nu griep. Alleen werkt beter worden met zo'n ondernemende peuter niet echt, ondanks ze ziek is heeft ze nog energie voor 10 .
@Joyce; gewoon typen wat je nodig hebt om de situatie op te lossen. Ik en mijn stiefdochter (11) vinden het erg leuk! Zij kan het beter dan mij. @B en N; ikzelf zit ook met de griep momenteel! Van m'n moeder overgekregen, ik hoop dat Alyna er van bespaard blijft. Beterschap voor jou en je meisje! Wat stom van die Prof. Layton.:x Was ie wel leuk voor ie vastliep?
Haha ja die eerste 10-15 minuten waren erg leuk daarom was het nog stommer toen hij vast liep . Jamila is een beetje vervelend aan het doen, ze wil steeds naar boven en als we boven zijn weer naar beneden en zo gaat het nu al sinds ze wakker is. Helpt niet echt voor mij om beter te worden, zal blij zijn als het 1 uur is en ze even lekker gaat slapen kan ik even ds-en . Slecht he van mij, maar ze is nu echt heel vermoeiend. Denk dat we straks maar even boodschappen gaan doen ofzo, beetje frisse lucht is denk ik wel goed voor ons.
Nee, ik snap je volledig hoor! Alyna was een paar maanden geleden ook ziek...men ik dacht dat ik gek werd! Ik zou willen dat zij ook nog 'snamiddags sliep, kan ik ook ds-en. Mario roept me alweer. Waar download jij meestal je games? Ik geef het spel+'nds download' meestal in op Google en dan maar zoeken en zoeken tot ik een goeie vind.
Mijn zus is helemaal weg van animal crossing (soort my sims). Ik heb tijdens mijn zwangerschapsverlof uren aaneen cradle of rome gespeeld (soort bejeweled)!
Animal Crossing heb ik ook een tijdje gespeeld maar vond ik redelijk snel vervelen, elke keer die vissen vangen . @ Lucia; dan ligt het in elk geval niet aan mij . Zodra je hem hebt gevonden weet je me te vinden he Kleine meid eet nog even een broodje en gaat daarna hopelijk 1 a 2 uurtjes lekker slapen. En mama dus languit op de bank met de DS