Dilemma, wat zou jij doen.......?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Maargoed, door jullie ben ik wel gaan relativeren, ik twijfelde al enorm lang en de weegschaal stond ook wel op; 'nee, niet gaan' maar nu weet ik het gewoon 100% zeker.

Thanks allemaal voor het reageren!!!!! :)

2. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik denk (en dat lees ik ook een beetje terug in je bericht) dat jij in je hart je keuze al hebt gemaakt. ;)

Als het een echte vriendin is zal ze begrijpen dat het een moeilijke periode voor jou gaat zijn.. natuurlijk gaat ze vast even teleurgesteld zijn maargoed eerlijkheid duurt het langst toch?

veel succes en sterkte trouwens!

*edit* ik zie inderdaad dat je je keuze al hebt gemaakt :)

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, dat denk ik ook wel hoor dat ik de keuze al gemaakt had diep van binnen, gelukkig heb ik ook wel veel aan dit topic hoor ;).

Ik ga idd eerlijk tegen haar zijn en zeker weten dat ze het gaat begrijpen!!!

Ik neem gewoon een leuke videoboodschap op, dat vond ik wel een leuk idee :)

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je hebt de goeie keuze gemaakt meid. ze zal het begrijpen doet ze dat niet is het geen vriendschap waard!!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    1000 euro voor 9 dagen. Kan je niet gewoon 1 dag gaan dan

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    fem:
    Keuzes zijn en blijven moeilijk. Maar ik denk dat je idd de juiste wel hebt gemaakt.
    en als het idd een goede vriendin is, dan begrijpt ze vast dat je liever de dagen vrij houd om bij je man te kunnen zijn wanneer hij dit nodig heeft.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Goeie keuze meis als je hart en je hoofd bij je man is. Tuurlijk ben je er voor 100 % voor hem, dat is toch iedereen duidelijk.
    @Cupcake: het komt idd zo over alsof jij je man beter zou steunen dan Fem. rare reactie

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tja je vriendin trouwt in het buitenland, dat is haar keuze, maar vind dat ze dan sowieso niet kan verwachten dat iedereen er maar geld ( of vakantiedagen ) voor heeft om zo'n reis te maken
    ze zal jouw situatie echt wel begrijpen ;)

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, was het maar zo :(, dat is het probleem, ik heb het er wel voor over hoor, maandag vliegen, dinsdag daar en woensdag terug.... ofzoiets (ik slaap wel op het strand ofzo ;) ben ik er op tijd bij, whahahahahahaha) maar dat kan helaas niet???? (Ja, of twee keer een enkele reis boeken maar dat wordt helemaaaaaaaal duur)

10. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL

Euuhmm:(

11. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet gezegd dat ik mijn man beter zou steunen..

Ik zou niet voor de teleurstelling willen staan dat ik niet genoeg dagen heb om mijn man te steunen..
    En die dan verspillen aan 9 dagen bruiloft..
    Sorry hoor maar ben ik nou zo gek??

Ik bedoel hetzelfde als de andere meiden hier alleen formuleer ik het anders.. Maar jullie blijven vallen over mijn berichten..

En fem je moet niet blijven bij de zin dat met voor en tegenspoed..Maar lees even verder..
    Dat de teleurstelling groot is dat je niet genoeg dagen heb om je man te steunen??

Jeetje zeg nou duidelijk??

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Das het nadeel van een forum Cupcake, dingen kunnen soms verkeerd opgevat worden.

Ik snap wat je bedoelt idd en is idd waar; ik zou het heeeeeeel erg vinden als ik niet genoeg dagen zou blijken te hebben om mijn man te steunen dus je hebt in dat opzicht gelijk. Het kwam alleen een beetje gek over zoals je het opschreef, sorry dat ik daar over viel.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je hebt een goed besluit genomen voor je zelf.

Helaas kan je er niet naar toe. Idd je kunt het risico niet nemen.

En jammer dat er idd ook geen optie is bv van dag heen dag bruiloft en dag terug.

Die video boodschap is een mooi idee.

En alvast een voorspoedige bevalling toegewenst.

En weet niet wat je man heeft maar beterschap voor hem en jullie gezinnetje.

14. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ik zou niet gaan Fem... Vond die videoboodschap wel een heel leuk idee.

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Geen moeilijke keuze; meegaan met je man!
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe....

16. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid geen sorry niet nodig! IS ook een risico van een forum..
    Maar ik geef je alleen een visie uit mijn gezin en wat ik zou doen..
    Daar zeg ik alleen maar ( en goed lezen ) Dat ik het vind om mijn man te steunen dan om naar een bruiloft te gaan en zo je dagen te verspelen..

Je videoboodschap zou ik als vriendin erg waarderen en ik denk ook als vriendin zijnde er echt wel begrip voor heb waarom je er niet bij kan zijn..
    En ook als vriendin zijnde heb ik heus wel begrip dat niet iedereen langs kan komen puur om het feit dat het in het buitenland is en lang niet iedereen de centen heeft om te gaan.

Dus ik zou dan ook niet vreemd kijken als mijn beste vriendin ( waarvan ik zeker weet dat als het mocht voorkomen dat zij niet komt puur om het feit vanwege geld en 2 kids)
    Dus ik denk dat zij daar ook wel rekening mee kan houden!

Maar zal zij niet een feest geven als zij terug zijn in het Koude NL? Misschien een optie op dan wel aanwezig te zijn??

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zou het niet doen.
    Maar alle redenen heb je al gehoord.

Ik zou als je een korte tijd van te voren als je misschien toch nog merkt dat het kan en jullie vinden het thuis allemaal goed. kijken of er geen uitvaller is.

en anders iets leuks regelen als ze weer terug is. soort afterparty. er zullen er heus wel meer zijn die niet mee gaan. gaat om flink veel geld.

18. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ikzelf zou niet naar de bruiloft gaan, maar met mijn man meegaan!

Heel veel sterkte voor jullie!

19. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Een heel lastig dillema zeg! Ik ken het gevoel een beetje; dit voorjaar heeft mn schoonvader een hartinfarct gehad en lag ruim 3 weken op de IC in levensgevaar voordat hij een openhartoperatie gekregen heeft. In diezelfde periode werd mijn vader 60 en die zaten toen al enkele maanden in 't buitenland. Ik had zo toegeleefd naar mn ouders weer te zien, en toen gebeurde dat met mn schoonvader! Mn schoonfamilie was gelukkig heel erg lief en vonden het begrijpelijk dat ik toch naar mn vader toe wilde. Ik ben toen wel zonder mn kersverse echtgenoot gegaan en heb hem enorm gemist maar hij moest bij zijn vader blijven! Ik had het mezelf nooit vergeven als mn schoonvader in die periode overleden was zeg, en mn man alleen was! Gelukkig is alles goed gegaan... Maar het idee van een keuze moeten maken...

De bestraling van je man, weet je in welke periode van het jaar dat is? Is dat rond de bruiloft, of kan het zomaar een half jaar later zijn? Het lastige van een reisverzekering, is dat je nu al weet dat je man dan bestraling moet dus de kans groot is dat je niet kan annuleren vanwege je man en dus naar je geld kan fluiten!

Ik zou heel goed afwegen wat je wilt, en ook je man erbij betrekken.... Als het financieel geen struikelblok is, puur afgaan op gevoel...

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je hebt je keus al gemaakt, maar even ter aanvulling: Als je man in het ziekenhuis ligt kun je op je werk zorgverlof aanvragen. In principe mag het je geen vakantie uren kosten. Kijk het even na, zou ik zeggen...

Sterkte met je man!

Deel Deze Pagina