Ik vind dat het dan wel neerkomt op kiezen tussen de bruiloft van je vriendin en je man. Is het geen optie om alleen voor de bruiloft te gaan? Dus niet de volle 9 dagen??? Zo niet, dan zou ik persoonlijk niet gaan. Dan gaat mijn man voor.
Ik weet niet waar je man voor bestraald moet gaan worden, en waarom dat in het buitenland moet, maar meestal gaat het bij bestraling niet om een week. Maar dan gaat het om 4-5-6 weken. Zorgverlof mag je geloof ik naar rato 2 weken per jaar opnemen. Ik vind dat je een goede keuze maakt om niet naar de bruiloft te gaan, ik snap je dilemma, maar in jouw situatie zou ik ook deze keuze maken.. Een arts kan overigens een brief schrijven voor je annuleringsverzekering mocht dit nodig zijn. Heel veel geluk met de tweede die toch bijna moet komen en succes met de behandelingen van je man! Enne, ik vind de videoboodschap ook een erg leuk idee!
Ja, dat klopt, maar dat is kort durend zorgverlof... Langdurend zorgverlof kan ook, maar het kan zijn dat je dan maar gedeeltelijk of niet uitbetaald word, dat zou TS na moeten kijken. In elk geval is 2 weken al beter dan vakantie dagen opnemen.
Ik zou ook voor m'n man kiezen. Als het dan later beter gaat met je man, kun je misschien altijd overwegen om naar haar te gaan, misschien een goedkopere ticket via Ryanair (?) ik neem aan dat die vriendin dat ook zal begrijpen. Sterkte met je man
Bedankt voor jullie reacties , ik zal idd eens informeren op mijn werk hoe het precies zit met zorgverlof en of ik hiervoor in aanmerking kom. Mijn man wordt trouwens in het buitenland (Duitsland of Zwitserland) bestraald omdat het protonenbestraling betreft, dit bestaat (nog??) niet in Nederland, vandaar dat we naar 1 van deze twee landen moeten gaan. Ik weet ook (nog) niet hoelang de bestralingen qua tijd gaan duren, is het een week? Twee? Tien? (Bij wijze van dan he ). Maargoed, ik ge mijn vriendin vandaag laten weten dat ik er helaas niet bij aanwezig kan zijn, bedankt voor jullie meningen en reacties .