DILEMMA wel of geen derde kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mdlm, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben mama van twee prachtige kindjes. Een dochtertje van net 3 en een zoontje van bijna 2. Nu kriebelt een derde kindje ontzettend maar zie ook veel leeuwen en beren.
    Ruimte, financiële plaatje, studies in toekomst enz, lichamelijk. Kortom een hoop dingetjes. Maar zie ook zoveel leuke kanten. Maar wanneer ga je er nou echt voor en doe je het gewoon?

Liefs van mij!

2. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Hoi mdlm,

Herkenbaar wat je schrijft!
    Wij hier 2 meiden van 5 en 3 jaar. Lang dezelfde twijfels gehad als die jij omschrijft ook. Onzekerheid bij mijn man op het werk, kun je het wel maken in deze moeilijke tijden, er moet verbouwt en ga zo maar door. Maar het gevoel dat ons gezin nog niet compleet is en dat er ruimte is voor nog een kindje bleef maar aanwezig. Ook op de momenten dat de praktische zaken gewichtiger leken dan de wens.
    Nu heb ik als maandag een afspraak bij de huisarts voor het verwijderen van mijn spiraal ;). Uiteindelijk kan ik niet bij jullie in de keuken kijken maarrrrr......volgens mij hebben meer mensen later in het leven spijt van wat ze niet hebben gedaan dan andersom ;)
    Gekheid, dit besluit neem je niet zomaar denk er goed over na sta erachter, wat jullie ook doen, maar volgens mij kom je niet voor niks op deze site met deze vraag :p Gevoel is sterk....

Succes met beslissen!

3. mdlm

mdlm Actief lid

19 mei 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavannunog2: Nee deze vraag stel ik zeer zeker niet voor niks hihi. Wil al mn kindjes het zelfde kunnen bieden en geven. En het kost nou eenmaal veel geld. Idd verbouwen andere auto etc.

Daarbij ben ik ook nog steeds niet hersteld na de laatste bevalling en ons zoontje word bijna 2. Ik heb flinke hormoonschommelingen gehad en een behoorlijke dip. Loop nu bij een bloed analyseur om alles weer op orde te krijgen. Al mn vitaminen bleken uit mn bloed en organen werkte niet lekker mee. Dus moet ik het mn lichaam/geest dan nu wel weer al aandoen terwijl ik nog niet op orde ben?! Maar wil ook geen jaren meer wachten en je weet hoe dat gaat als je zegt eind dit jaar word het iedere keer maandje eerder haha.

Greetz to you!

Deel Deze Pagina