dilemma: wel of geen nieuwe kinderwagen kopen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dramaqueentje, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    idd de kinderwagen kopen die je graag wilt hebben, je gaat je straks ergeren aan de wagen die je nu hebt en blijft denken aan de mutsy.

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ook de slider en hij is super. Doen dus!

3. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ben om, hoor!

Jullie hebben me net dat duwtje gegeven dat ik nog nodig had (thanks!). Ik ben nu helemaal gelukkig met m'n beslissing!

Het wordt zeer waarschijnlijk de paarse...:)

4. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Persoonlijk vind ik de bebies first totaal NIETS! donderen vaak na een halfjaar al uit elkaar van ellende en heel veel mensen lopen met zo'n wagentje.

Ik zou lekker voor de Mutsy gaan. is een stuk betere wagen kwalitatief gezien en een stuk mooier.

Een kinderkamer en kinderwagen vind ik zo persoonlijk, en ik vind dat mensen dit ook niet zomaar kunnen geven. Ik heb altijd gezegd tegen schoonfamilie dat ik absoluut de wagen zelf uitkies en koop want ik wist precies wat ik wilde. Lekker het flutwagentje verkopen en voor je eigen keus wagen gaan.

5. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ook veel kadootjes gekregen maar mocht gelukkig mee naar de winkel om het zelf uit te zoeken!!
    Het idee om de kinderwagen bij de oppas (opa of oma) te zetten is ook wel slim!!

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Oh ik herken dit zoo! Wij hebben een splinternieuwe cruiser gekregen toen ik zwanger was van onze dochter. Opzich best nog een mooi ding, lekker neutrale kleur want hij was bruin. Maarrr, ik was zoooo verliefd op de quinny buzz! Dat was/is écht mijn kinderwagen! Wij hebben de cruiser verkocht op mp voor een leuk bedrag en voor dat geld hebben we de quinny gekocht, ook op marktplaats want ik vondt hem wel prijzig nieuw. Ik was helemaal verliefd op de roze/oranje buzz maar dat wou mijn vriend niet omdat die niet neutraal was en we hem zo niet voor een 2e konden gebruiken, dus uiteindelijk hebben we een rode gekocht. Niet de kleur die ik eigenlijk echt wou maargoed, ik was allang blij dat ik mijn quinny had:D! Dus ik zeg, als het financieel kan, gewoon doen! Voordat je er later spijt van krijgt ;)

7. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even n update: we hebben 'm gekocht! De paarse mutsy slider met voetenzak, parasol, boodschappenmand (wordt iets bijgeschaafd zodat 'ie goed op deze wagen past) en de bijpassende verzorgingstas. Laatste heb ik gratis gekregen omdat ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ineens heb gekocht!

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Super dat je ´m gekocht hebt! Heerlijk gevoel toch, om achter een wagen te lopen waar je helemaal blij mee bent :)!
    Veel plezier ermee!

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoera! Gefeliciteerd met jullie Mutsy :D

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Mutsy's zijn echt fijne wagens, die van mij wordt al bijna 4 jaar lang dagelijks intensief gebruikt, ik banjer er mee door bossen, tussen de weilanden etc. mee en alles doet het nog, er is niets kapot gegaan. Oke, hij ziet er niet meer uit als nieuw, maar hij is wel heel fijn.
    Weet niet wat je uiteindelijk betaald hebt voor je Mutsy, maar hier is hij ook te koop voor een aardige prijs:Mutsy Slider combikinderwagen Magenta Als je hem bij bijv. Babydump hebt gekocht, kun je dit uitprinten en zeggen dat je hem voor dezelfde prijs wilt, want die hebben zo'n laagste prijsgarantie.

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik herken helemaal jou probleem, ik heb van een vriendin de kinderwagen gekregen, maar was verliefd op een andere kinderwagen.
    Maar was een hele dure.....
    En ik ben hnu heel blij dat ik eht niet gedaan heb. Ben nu supertevreden met mijn quinny. En omdat ik vrij snel nr 2 heb gekregen gebruik ik nu een duowagen.
    gr brenda

Deel Deze Pagina