Hoi allemaal!! We zijn al weken aan het zoeken naar de perfecte babykamer en vandaag hebben we hem gevonden! Tenminste dat dacht ik tot vanmiddag.. de twijfels slaan toe en waarom?? geen idee... We zaten te dubben over babykamer Nick ( 499,-) en babykamer Sonja ( 849,-) , de laatste is het geworden maar nu zit ik met mijn bestelbon in mijn handen en ...zucht.. Ook over de kinderwagen Mutsy 4 rider cargo khaki twijfel ik opeens.. We hebben ook nog andere spulletjes aangeschaft en de prijs is in totaal ook niet mis maar jaa.. Hebben jullie daar ook last van of ligt het gewoon aan mij ( en mijn hormonen ; ) Heeft iemand ervaring met bovenstaande artikelen? Thanks!! Groetjes Cian
Ik weet niet waar je het besteld hebt, maar volgens mij kun je zeker nog bellen om te zeggen dat je er vanaf ziet en nog even na wilt denken omdat je zo twijfeld
Ik twijfelde over de kleur van de kinderwagen. Dacht ook dat het de hormonen zouden zijn, de kleur leek echt super in de winkel! Toen we de wagen kregen (besteld in week 10 al en geleverd in week 25) heb ik letterlijk staan janken. Gelukkig konden we bij babydump nog ruilen voor een andere kleur! Goed, mijn ervaring dus: Ruilen vóór er geleverd wordt. Je voorgevoel laat je vaak niet in de steek! Succes!
Toch is de kans duidelijk aanwezig dat het hormonen zijn.. Ik twijfel(de) ook aan alles! Ik had er laatst nog over na zitten denken om het kamertje helemaal om te gooien... Terwijl dat het zo goed als af is haha Ik zou er dit weekend nog even rustig over nadenken.. overleggen met vriend/man en kijken wat iemand zonder onze hormonen te zeggen heeft.
Bedankt voor jullie reacties! Heb net eerst bij vriendlief een potje zitten janken,hij zegt maar vanmiddag was je toch zo zeker?? jaaaa.. maar ik ga morgen ff terug naar de winkel om ze nog even te bekijken want de plaatjes op internet zien er toch iets anders uit vind ik nu haha! jullie horen het nog van me.. groetjes
Ik snap je twijfel en onrust daardoor hoor, heb ik ook steeds (hormonen?)! Maar mijn ervaring is meestal wel dat je in de winkel door de bomen het bos vaak niet meer ziet, maar zodra je je uitgezochte spulletjes thuis ziet staan, dus ver weg van aaaaaal dat vergelijkingsmateriaal, dan ziet alles er vaak (vind ik) vaak opeens veel leuker en mooier uit... Succes!
Ik heb dat ook gehad. we hadden de babykamer besteld, maar toen ik hoorde dat we een meisje kregen vond ik de kamer toch niet zo leuk meer. heb de kamer kostenloos bij de babypark kunnen annuleren, en een andere besteld naar de zin. Ik zag dat je ook type nick babykamer in je keuzenlijstje had. deze hadden wij ook als onze favoriet totdat we zagen hoe zo'n slechte kwaliteit het kamertje had. we pakten het handvat beet van de kast, en de greep viel er al af ghihi. toch maar voor een babykamer van 800 euro gegaan van een stuk betere kwaliteit en nooit een moment spijt gehad.
nou vandaag met mijn pa terug naar de winkel geweest en ik was gelijk weer verliefd hoor!! en mijn pa zei ook dat we de juiste keuze hadden gemaakt die snapte niet waarom ik zo twijfelde en we hebben de kamertjes nog eens goed vergeleken en kwamen toch tot de conclusie dat de duurste ook echt wel van betere kwaliteit is toch die hormonen denk ik! maar bedankt voor jullie reacties!!
ik twijfelde ook echt overal aan in de zwangerschap hoor, terwijl ik nooit zo ben geweest, ik wist altijd precies wat ik wilde, wist ook niet wat me overkwam, ik heb letterlijk over ELK ding zitten twijfelen wat ik aanschafte!! En nu: weet nog niet of ik zwanger ben (denk het wel) maar wéér twijfel ik haha. Oh trouwens dat twijfelen is niet meer weggegaan na de zwangerschap beetje vervelend... Ik ga over 2 weken trouwen en twijfelde op een gegeven moment ook overal aan, de jurk, mijn haar, danique haar jurk, locatie feest, enz. Dus ik denk: hormonen En idd het helpt als je gewoon nog even een keer gaat kijken...
@lynn77 tja dat twijfelen heb ik altijd al wel gehad,altijd wikken en wegen,mijn sterrenbeeld had weegschaal moeten zijn haha!! maar nu twijfel ik nog erger over alles!! bah bah!! maar goed idd het is goed geweest dat ik vandaag ben terug gegaan en nu ben ik weer helemaal happy en zijn er geen twijfels haha!! succes nog met je voorbereidingen voor je huwelijk! zal allemaal goed komen!
En het kwam niet bij jullie op dat de schroeven van het handvat misschien wat los zaten en het een kwestie van strakker aandraaien was? Beetje vreemd als dit het enige doorslaggevende minpuntje was om toch voor de duurdere kamer te gaan...
Ik ben blij dat onze kinderwagen op voorraad was en we hem meteen meegenomen hebben. Denk dat je ook gaat twijfelen doordat je het kamertje niet meteen mee kan nemen. Weet nog dat ik dat had met mijn tienerkamer. Ben toen met mijn ouder shet halve land door gereden voor een kamer. Uiteindelijk twijfelde ik tussen 2 kamers. Eentje besteld en de dag erna toch de bestelling omgegooid naar de andere. Achteraf wou ik dat ik het bij de eerste had gehouden haha