dilemma wel of niet zaterdag weg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alex1982, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Super!!!

2. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Mijn meisje huilde ook hele dagen. Heb je een goed ritme voor je kleine?
    Na een week ziekenhuis bleek dat ons meisje even een "reset" nodig had. Ze lag veelste veel beneden.. Eigenlijk de hele dag. Waardoor ze veel prikkels en dus geen rust had. Ze sliep snachts super (ja wat wil je als je de hele dag geen oog dicht doet)
    En ze heeft nogsteeds enorm last van krampjes.
    Maar door het strakke schema aan te houden van het ziekenhuis (eten en naar bed, even spelen eten en naar bed) etc is ze zoveel vrolijker! Ohja en andere voeding tegen krampen, maar ze zijn er niet van weg helaas.
    Ze huilt niet meer (alleen met krampen) en ze is zoveel vrolijker. Het is even moeilijk zo een schema want veel naar buiten/dagjes weg zit er niet in.. Maar ik heb er een veel vrolijker kind voor terug

3. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    #23 Alex1982, 4 aug 2015
    Laatst bewerkt: 4 aug 2015
    Dat hebben we een kleine week strak geprobeerd. Dat ging wel goed alleen is het bij ons niet haalbaar. We hebben nog een andere zoon en die heeft veel afspraken. Mini zoon trouwens ook waardoor het iedere keer in de war is. (zitten beide intensief in het ziekenhuis vanwege slechthorendheid). Handelingen proberen we wel in vaste volgorde te doen. eten, spelen en slapen. Slapen lukt overdag niet in bed (wel als ik er een halfuur bij blijft zitten maar dat gaat niet vanwege andere zoon). maar hij slaapt uren in de draagdoek dus dat is voor mij ook prima. De regelmaat word vaak geadviseerd maar meerdere kinderen vind ik dat lastig worden!

Ik merk nu ook dat de medicatie gaat werken (zantac) en wat bij ons ook een sleutel woord is, is accepteren dat het nu eenmaal is zoals het is. En het gaat nu echt beter als vorige week! Ga nu starten met om 20.00 uur naar bed gaan, samen met andere zoon. Vooralsnog gaat hij gelijk met ons maarre avond is hij erg onrustig en slaapt niet. Vanavond maar eens starten!

4. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Misschien is het juist wel fijn, even jullie handen vrij en even samen opladen en mijn ervaring is juist dat het vaak in een andere omgeving bij anderen wel even wat minder is, nu zou mijn moeder er ook op staan dat ik zou gaan. Denk ook aan jouzelf

Deel Deze Pagina